FinExpert.e15.cz

Bezpapírová Direct Pojišťovna šetří čas klientů i životní prostředí

Praha 7. září 2010

Direct Pojišťovna, průkopník přímého prodeje pojištění v ČR, nabízí klientům rychlejší a snadnější možnost komunikace. Zájemci si při uzavírání pojistné smlouvy mohou zvolit bezpapírovou, tedy čistě elektronickou, formu komunikace s pojišťovnou. Ze statistik Direct Pojišťovny vyplývá, že z celkového počtu klientů, kteří si pojištění sjednali prostřednictvím internetu, preferuje výhradně elektronickou komunikaci téměř 80 % zákazníků. Tímto řešením bez nutnosti využívání papíru šetří Direct Pojišťovna nejen čas klientů, ale v neposlední řadě také životní prostředí.

„Většina klientů, kteří si sjednávají pojištění přes internet, upřednostňuje elektronické, nikoli papírové dokumenty. Vyšší zájem o bezpapírovou komunikaci pak jeví muži,“ uvádí Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí Direct Pojišťovny a dodává: „Klientům, kteří si zvolí tuto ekologičtější a rychlejší cestu, posíláme dokumenty ve formátu pdf. Tyto dokumenty jsou samozřejmě plně srovnatelné s papírovými a jsou opatřeny kvalifikovaným elektronickým podpisem od certifikační autority.“

Klientská zóna umístěná na internetových stránkách Direct Pojišťovny snahu o širší využívání elektronických dokumentů při komunikaci s pojišťovnou podporuje a přináší zákazníkům výrazné zjednodušení a velkou časovou úsporu např. při nahlášení škodní události. Stačí pouze zadat číslo smlouvy, vyplnit elektronický formulář a pracovník Direct Pojišťovny klienta obratem kontaktuje. Poškozený může přes klientskou zónu nahlásit škodní událost i v případě, kdy sám není zákazníkem Direct Pojišťovny, ale byla mu jejím klientem škoda způsobena. 

Klientská zóna funguje také jako „osobní složka“ každého uživatele. Přístup automaticky získávají všichni klienti Direct Pojišťovny, kteří se mohou přihlásit pomocí klientského čísla a autorizačního kódu zaslaného smskou. V rámci klientské zóny mohou zákazníci například vytvořit a uložit návrh smlouvy, prohlížet své dokumenty, zaplatit pojistné, získat informace o pojištění nebo si zobrazit přehled partnerů či důležité formuláře ke stažení. Část služeb Klientské zóny je návštěvníkům webových stránek Direct Pojišťovny k dispozici i bez přihlášení.

 

Další článek



Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  7

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno) více