Díky službě Zmeškané hovory lze zjistit až 20 telefonních čísel, ze kterých se klientovi někdo pokoušel dovolat v době, kdy měl vypnutý mobil. Pokud má uživatel službu Zmeškané hovory aktivní a někdo mu zavolá v době, kdy není přihlášen do sítě Eurotel, obdrží po opětovném zapnutí svého telefonu přehled zmeškaných hovorů ve formě SMS zprávy.
Jednotlivé zmeškané hovory jsou v SMS zprávě časově řazeny od nejnovějšího po nejstarší, poslední zmeškaný hovor je na prvním místě. SMS zpráva obsahuje informace o celkovém počtu zmeškaných hovorů, telefonním čísle volajícího v mezinárodním formátu v uvozovkách, celkovém počtu pokusů o dovolání v závorce za telefonním číslem, datu i čase zmeškaného hovoru. V případě více pokusů o dovolání z jednoho telefonního čísla odpovídá datum a čas poslednímu pokusu.
Službu Zmeškané hovory lze aktivovat jednouše pomocí SMS ve tvaru ZHO A odeslané na 999111. Deaktivace je možná stejným způsobem, jen klíčové slovo je ZHO D. Aktivace i používání služby Zmeškané hovory, a to včetně příchozích SMS, jsou pro všechny zákazníky sítě Eurotel GSM zdarma.
Zdroj: TZ Eurotel