Minulý týden proběhla v malém tanečním sále Slovanského domu v Praze zajímavá tisková konference, kterou pořádala společnost eBanka. Zajímavá byla prezentací generálního ředitele Radomíra Lašáka a Petra Pištěláka, výkonného ředitele pro marketing a produkty. Hlavním důvodem tohoto setkání byla chuť i potřeba nejvyšších představitelů eBanky a České pojišťovny prezentovat svou sílu na trhu v ČR a vize společnosti. Tyto chtějí naplnit do tří let. Obé je velmi odvážné, nicméně naprosto konkrétní a věcné: „Chceme ročně získat 50 % klientů navíc. Změnili jsme management, přistupujeme ke každému klientovi individuálně, optimalizujeme portfolio produktů, naše nabídka finančních produktů je kompletní. Náš tříletý obchodní plán završíme oceněním Banka roku 2005“.
Zdá se vám, že zde parafrázujeme známé Sláb jenom ten, kdo má jen malý cil? Uvidíme. Přesto je (z novinářům odkrytého) obchodní model a plán velmi smělý. Co myslíte:
- Stane se eBanka bankou roku 2005?
- Stanete se i vy klientem eBanky?
- Pokud již jste, jste (ne)spokojeni?
- Nebo zůstáváte věrným své stávající bance?
Podělte se s námi o vaše názory a zapojte se do diskuze. Ten nejzajímavější oceníme půročním předplatným časopisu Osobní finance.
Libor Kříž