Cenu povinného ručení bude AXA určovat podle výkonu motoru automobilu (stejně jako např. Wüstenrot pojišťovna), nikoliv podle jeho objemu.
Havarijní pojištění AXA poskytuje ochranu proti škodám na vozidle způsobeným havárií nebo odcizením vozidla, ale i živelnými událostmi nebo vandalismem. Výše pojistky se v případě havarijního pojištění stanovuje na základě ceny automobilu v okamžiku jeho pojištění. Starší auta proto lze pojistit levněji.
Dále nabízí AXA pojištění právní asistence. Služby právní asistence jsou zdarma v rámci produktů Auto a Domov nebo za příplatek ročním limitem až 100 000 Kč.
Asistenční služby
Součástí pojištění motorových vozidel AXA je také bezplatné poskytnutí asistenčních služeb. Ty nejsou klientům – řidičům – určeny jen pro případ nastalé dopravní nehody, ale i např. poruchy a jsou jim k dispozici 24 hodin denně. Na pojišťovnu se lze telefonicky obrátit například, když si klient zabouchne klíče v autě, při poruše auta, při problémech s jednáním s dopravní policií.
K uzavřené smlouvě Auto přidává pojišťovna takzvaný Help Box. Jedná se o balíček obsahující předměty a informace, které by mohl řidič v případě dopravní nehody potřebovat. Help Box obsahuje telefonní číslo na AXA asistenční infolinku, fotoaparát, Evropský záznam o dopravní nehodě, křídu, nebo také měřící pásmo a svitilnu.