FinExpert.e15.cz

AXA: Unikátní postupy při plánování marketingových aktivit

Spolupráce skupiny AXA a fotbalového klubu AC Sparta Praha se opírá o unikátní metodu měření hodnoty sportovního sponzoringu.

Finanční skupina AXA přináší do České republiky unikátní postupy při plánování svých marketingových aktivit. Takovým příkladem je také nedávno uzavřená smlouva s fotbalovým klubem AC Sparta Praha, jejímž prostřednictvím se AXA stala hlavním sponzorem týmu. Umístění reklamy finanční skupiny AXA v nově pojmenované AXA Aréně je založeno na výzkumu ExposureTrack. Jedná se o celosvětový nástroj agentury Initiative pro stanovení mediální hodnoty sportovního sponzoringu.

„ExposureTrack nám umožňuje exaktně změřit mediální úspěšnost našich marketingových aktivit. Dokážeme tak zjistit reálnou hodnotu naší sponzorské investice. Opíráme se o stejnou metodu analýzy, která byla využita pro monitorování oficiálních sponzorů při turnajích FIFA World Cup či UEFA Euro 2004. V České republice se jedná o unikátní projekt - nikdo jiný ho zde před námi nepoužil,“ uvedl Miroslav Šebeňa, ředitel marketingu AXA.

Výzkum ExposureTrack společnosti Initiative se opírá o velké množství exaktně získaných informací. Vychází z digitálního měření zobrazených značek, globální databáze výsledků měření a z dat o vlivu umístění značky na různých kontaktních místech jako jsou rotační panely podél hřiště, statické panely, hráčská výstroj nebo grafika na televizní obrazovce. Preciznost digitálního měření umožňuje například určit, zda je pro mediální zobrazení partnera důležitější umístění jeho značky nebo design loga. Tento výzkum poskytuje možnost zjistit, jaké umístění loga zajišťuje nejlepší viditelnost pro daný typ televizního přenosu. Dovoluje také stanovit optimální cenu sponzoringu.

„Obvykle se pro výzkum viditelnosti značek během sportovních utkání používá ruční měření. Je však dosti nepřesné, protože lidské oko nedokáže zachytit veškeré zobrazení značky. Proto používáme přesné digitální měření, které má nastavené přísné parametry vyhodnocování. Jedině tak jsme schopni naši zákazníkům spolehlivě sdělit kdy a kde byla jejich značka během utkání zobrazena. Vážíme si toho,  že se finanční skupina AXA a fotbalový klub AC Sparta Praha jako první v České republice rozhodli využít našich dat pro vzájemnou spolupráci,“ řekl Milan Kalouš, zástupce generálního ředitele společnosti Initiative Prague.

 

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená