FinExpert.e15.cz

Pavel Boucník

Reader´s Digest Výběr sází na první pohled

Reader´s Digest Výběr sází na první pohled

Obálky nadepsané velkými nápisy Soutěž, Vaše šance na hlavní cenu a podobnými většinou obsahují jen zavádějící reklamní prospekty. Na jakém principu jsou tyto nabídky založeny?

19.  8.  2004  |  Pavel Boucník  |  29

SaveMax a jeho skvělá nabídka

SaveMax a jeho skvělá nabídka

Prodejní kampaň k novým tarifům Českého Telecomu sází mj. na metodu přímého prodeje, ne vždy je však počínání spolupracujících firem na patřičné úrovni.

5.  8.  2004  |  Pavel Boucník  |  58

Nenechte se oklamat

Nenechte se oklamat

Uvedení nových výrobků a služeb na trh provází reklamní kampaně. Jejím cílem je upozornit na produkt a vyvolat ve spotřebitelích potřebu jej zakoupit. Jsou reklamy vtipné s nápadem i bez. Někdy se však můžeme setkat i s tzv. klamavou reklamou. Jak ji poznat, existuje proti ní obrana?

21.  7.  2004  |  Pavel Boucník  |  13

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená