FinExpert.e15.cz

Audit marketingových aktivit

Výdaje na reklamu už nemusí být Pandořinou skříňkou firemních investic.

Neplatíme moc za reklamu? Jsou ceny za grafické návrhy přiměřené? Na kolik může přijít tisk letáku včetně tiskové přípravy? Nedá se reklamní kampaň pořídit levněji, než nám účtuje naše reklamní agentura? Přinese nám reklamní kampaň dopad, který nám agentura slibuje?  

To jsou jen některé z mnoha otázek, na které hledají firmy dnes a denně odpovědi. Reklamní trh tak trochu připomíná džungli a vyznat se v něm bez průvodce může být dost složité. Finanční ředitelé jsou často bezmocní nad kontrolou budgetu oddělení marketingu či komunikace. To vše chce nyní změnit projekt pod názvem reklamniaudit.cz. 

„Reklamní audit je ambiciózní projekt, který si klade za cíl standardizovat a kategorizovat nabídku reklamních služeb na českém trhu.“ říká manažer projektu Petr Štindl, který dále zdůrazňuje, že „jde také o propojení informací o nabídce a poptávce v rámci evropského trhu, kde jsou značné rozdíly. Například ceny mediální reklamy jsou u nás výrazně nadprůměrné. Naopak ceny za hodinové sazby reklamních tvůrců jsou často pod úrovní hodinové sazby sekretářek reklamních agentur v jiných zemích EU.“ 

Přestože Petr Štindl označuje český reklamní trh jako velmi konzervativní věří, že právě možnost ekonomického a analytického přístupu ze strany vrcholového managementu podporujícího „svěží vzduch“, otevře dveře kreativnějšímu myšlení, které dokáže intenzivněji oslovit i při nižších investicích. Snad to tedy znamená, že i reklama kolem nás bude „více bavit a méně otravovat“. 

 

Zdroj: tisková zpráva reklamniaudit.cz

Další článek


 

 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená