Samoobslužný odbavovací systém, který na autobusovém nádraží Praha-Florenc od velikonočního pondělí provozuje cestovní a dopravní agentura Asiana, nabízí cestujícím celou řadu služeb. Výrazně tak pomáhá uživatelům, kteří nemají přístup k internetu nebo nevlastní doma tiskárnu.
Praha, 25. března 2008 - Samoobslužný internetový kiosek, provozovaný společností Asiana od 24.3. 2008 na pražském autobusovém nádraží Florenc, neposkytuje pouze rezervační systém portálu Megabus.cz. Kromě zajištění jízdenek na přímé spoje všech dopravců, zapojených do Megabusu, si může kdokoliv dotisknout jízdenku i od jiné společnosti, zkontrolovat svůj účet nebo zakoupit low-cost jízdenky.
"Kiosek je napojen na 3D Secure system pro bezpečné platby kartou, takže je možné v něm dobíjet kredit na naše služby," vysvětluje tiskový mluvčí Asiany Zbyněk Pokorný. "Má rovněž velmi přátelské uživatelské prostředí, ovládání přes dotykový displej a velká tlačítka, takže jeho obsluhu zvládnou jak starší lidé, tak i zákazníci, kteří se v online službách jako doma ještě necítí.“
Výkonná ředitelka Asiany, Šárka Litvinová, ještě dodala: „Náš kiosek je cestujícím k dispozici nepřetržitě, pomáhá cestujícím, kteří nechtějí čekat ve frontě, šetřit jejich čas.“
Kiosek je určen zejména cestujícím, kteří nedisponují internetovým připojením, případně nevlastní tiskárnu. Společnost Asiana plánuje jejich rozšíření i do dalších lokalit.