FinExpert.e15.cz

ALLIANZ POJIŠŤOVNA: Rozšířila službu Home Assistance

Praha, 20. ledna 2009; Allianz pojišťovna připravila několik novinek v poskytování asistenčních služeb Home Assistance. Tyto služby představují důležitou součást pojištění majetku občanů i podnikatelů, kterým pomáhají řešit následky škodných událostí a často i snižovat jejich negativní finanční dopad.

Home Assistance mohou nyní využít všechny bytové domy pojištěné u Allianz pojišťovny. Bezplatné asistenční služby pro bytové domy zahrnují: odvrácení stavu nouze (nezbytné práce instalatéra, topenáře, zámečníka, elektrikáře, sklenáře či pokrývače), deratizaci              a dezinsekci a servis domácích elektrospotřebičů ve společných prostorách bytového domu. Každý bytový dům může využít až 5 zásahů asistenční služby Home Assistance ročně, náklady na jeden zásah nesmí překročit limit 7000 Kč. Celkem tak má pojištěný bytový dům k dispozici bezplatné zásahy asistenční služby v hodnotě až 35.000 Kč ročně.
 
Služba Home Assistance pro občany byla rozšířena o služby deratizace a dezinsekce pro všechny domácnosti a nemovitosti pojištěné ve variantě Exkluziv.
 
Služba Home Assistance slouží k rychlému a bezproblémovému odstranění stavu nouze v domácnosti klienta (nezbytné práce instalatéra, topenáře, zámečníka, elektrikáře, sklenáře či pokrývače), ve variantě Exkluziv dále zahrnuje dezinsekční a deratizační služby a servis domácích elektrospotřebičů. Pokud se domácnost stala následkem nastalé pojistné události neobyvatelnou, asistenční služba zajistí i převoz členů domácnosti a jejich náhradní ubytování. Služba Home Assistance je klientům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Klient Allianz pojišťovny má nárok na 2 bezplatné zásahy Home Assistance ročně, do finanční výše dle sjednané varianty pojištění (u varianty Normal a Optimal jde o celkovou částku do 4000 Kč ročně, u varianty Exkluziv o objem 8000 Kč ročně).
 
Službu Home Assistance mohou v pojištěné provozovně nebo kanceláři nově využívat také klienti s Komplexním pojištěním podnikatelů NOE. K dispozici mají stejný rozsah asistenčních služeb, jako klienti s pojištěním domácnosti a nemovitosti.
 
Allianz pojišťovna svým klientům v rámci služby Home Assistance dále nabízí tzv. Modré stránky Allianz. Jedná se o databázi firem a řemeslníků, ze které si klient může                        na bezplatném telefonním čísle 800 170 000 nechat doporučit nejvhodnějšího zhotovitele požadovaných prací a úprav v domácnosti a nemovitosti. Služba Home Assistance potom také dohlíží na kvalitní a včasné dodání objednaných prací.
 
Allianz pojišťovna nabízí službu Home Assistance od července 2001 a byla tak první pojišťovnou, která asistenční služby svým klientům nabídla.
 
O tom, že při nenadálých situacích může asistenční služba klientům ušetřit mnoho starostí a podstatně urychlit odstraňování havárií v domácnosti, svědčí vybrané konkrétní příklady klientů Allianz pojišťovny z poslední doby:
 
Podivné zvuky v chladničce
Klientka kontaktuje asistenční službu se sdělením, že „cosi hlasitě cvaká v chladničce“. Chladnička je po záruce a není starší 5ti let, byla zakoupena v ČR, klientka může stáří doložit nákupním dokladem. Operátor obratem vyhledal vhodnou firmu, který by klientce ledničku opravila a navrhnul, aby se klientka sama dohodla se servisem na vhodném čase opravy. Upozorňuje na finanční limit 4000 Kč. Klientka sama si dohodla vyhovující termín opravy, oprava proběhla a klienta následně zaslala asistenční službě doklad k proplacení. Účet byl klientce proplacen. Účet byl klientce proplacen tři dny po doručení.
 
Rozbité okno hrozilo vysypáním skla do ulice
Anglicky hovořící klientka kontaktovala pojišťovacího poradce Allianz s žádostí o pomoc: rozbité okno v činžovním domě hrozí rizikem vysypání skla do ulice. Poradce obratem informoval asistenční službu, která se spojila s vhodnou firmou pro tento typ opravy a ta, po poskytnutí finanční garance asistenční službou, vyjíždí ke klientce. Přímo na místě okno opravuje a zasklívá. Po třech hodinách od úvodního telefonátu obchodního zástupce Allianz bylo okno zaskleno. Asistenční služba se ještě spojila s klientkou, aby ověřila, že je vše v pořádku. Klientka vyjádřila spokojenost s rychlostí a pohotovostí služby.
 
Teče voda ze zdi
V 19.39 hodin klient kontaktoval asistenční službu s tím, že má doma poruchu vodovodu: „teče to dost a stále víc a víc“. Operátor informoval klienta o možnostech opravy a limitu částky pro poskytnutí opravy. O necelou hodinu později se operátor znovu spojil s klientem a informoval ho, že smluvní poskytovatel je připraven k výjezdu. S klientem domluvil zásah na následující den ráno a informoval klienta, že nebude muset nic doplácet. Následujícího dne ráno operátor znovu kontaktoval klienta a ujistil se, že porucha byla odstraněna a klient je spokojen.
 
Uniká voda z ústředního topení
Klient kontaktuje asistenční službu s problémem: z ústředního topení jeho bytu v panelovém domě vytéká voda a termoventil nelze utáhnout. Operátor vyhledal nejbližšího smluvního opraváře a spojil ho do konferenčního hovoru s klientem. Odhadovaná cena opravy může dosáhnout až 4000 Kč. Klient je informován o limitu 2000 Kč a souhlasí s případným doplatkem v hotovosti. Opravář se domluvil s klientem na přesném času opravy, který byl stanoven na týž den odpoledne. Při kontrolním telefonátu následujícího dne operátor ověřil, že zásah proběhl podle dohody, vše je již v pořádku a topení je opraveno. Cena opravy nakonec nepřesáhla stanovený limit klient nic doplácet nemusel.
Další článek



 


Další články

Spouštíme nový FinExpert!

Spouštíme nový FinExpert!

Několik posledních měsíců jsme intenzivně pracovali na nové verzi webu FinExpert.cz.

5.  4.  2017  |  Ondráčková Kamila

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Sociální pojištění pro OSVČ v roce 2017

Zálohy živnostníků na sociální pojištění v roce 2017 porostou. Výše zálohy se vypočítává dle zisku v předchozím období. (aktualizováno)

4.  4.  2017  |  Gola Petr  |  9

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

Velká mapa malého podnikání: kde je konkurence, kde jsou příležitosti?

4.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš
Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

Aplikace Záchranka pomáhá už rok. Nic nestojí, ale může být k nezaplacení

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1
V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

V Praze je blaze. Z evropských regionů je v HDP na hlavu na 6. místě

3.  4.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená