Allianz pojišťovna má součástí pojištění domácnosti nebo nemovitosti sjednanéhoi asistenční služby Home Assistance. Jejich základem jsou tzv. urgentní asistenční služby, které v případě nutnosti pojištěnému klientovi mají pomoci s odstraněním havarijních situací a stavu nouze v bytě či nemovitosti.
Nad rámec těchto služeb existují tzv. Modré stránky Allianz, které zprostředkují kontakt na poskytovatele široké škály služeb souvisejících s nemovitostí a domácností. Modré stránky lze využít, kdykoliv potřebujete jako klienti Allianz provést různé opravy na zařízení domácnosti, pokud opravujete, rekonstruujete nebo stavebně upravujete svou nemovitost nebo byt. Obě tyto služby nabízím Allianz nepřetržitě.
Od července 2007 Allianz pojišťovna tyto asistenční služby rozšířila:
Urgentní asistenční služby u pojištění domácnosti nebo nemovitosti sjednaného ve variantě Exkluziv se rozšířily o servis domácích elektrospotřebičů (lednička, chladnička, mraznička, pračka, sušička prádla, myčka nádobí, televizor, sporák, trouba – kromě samostatné mikrovlnné, varná deska). Nárok na čerpání asistenční služby pojištěnému vzniká, pokud porucha brání ve využívání elektrospotřebiče k účelu, pro který je určen, pokud byl elektrospotřebič zakoupen v ČR jako nový, není starší pěti let a už se na něj nevtahuje záruka. Tyto služby lze nově využít i při havarijní situaci, kdy nehrozí další bezprostřední poškození pojištěného majetku, např. v případě zabouchnutí či ztráty klíčů.
Pojištěný má nadále nárok na bezplatné využití dvou asistenčních zásahů v rámci urgentních asistenčních služeb ročně. Limit na jeden asistenční zásah pro pojištění ve variantě Normal a Optimal činí 2 000 Kč, limit na jeden asistenční zásah pro pojištění sjednané ve variantě Exkluziv činí 4 000 Kč. Do tohoto limitu jsou nyní zahrnuty nejen náklady spojené s prací a příjezdem na místo pojištění, ale nově i materiál.
Poskytovatelem asistenčních služeb pro klienty Allianz pojišťovny je společnost Mondial Assistance.