Praha, 9. února 2017
Air Bank spouští od čtvrtka 9. února nový televizní spot. Nese pracovní název „Znesvěcení“ a upozorňuje diváky na rychle rostoucí síť bankomatů banky. Díky ní mohou klienti Air Bank vybírat peníze zdarma na mnohem větším počtu míst. Na stále větší síť bankomatů upozorní banka i s pomocí online kampaně.
„Mít větší počet bankomatů bylo jedním z nejčastějších přání našich klientů, proto jsme se jim to rozhodli splnit. Dostatek bankomatů je také druhým nejdůležitějším kritériem, podle kterého si lidé vybírají novou banku,“ říká Tomáš Brych, šéf marketingové komunikace Air Bank.
Jen za loňský rok Air Bank svou síť bankomatů zdvojnásobila a dnes jich má už 160. Do konce roku 2018 pak plánuje mít přibližně 350 bankomatů. Tím by se stala bankou s pátou nejširší bankomatovou sítí v Česku. Všechny bankomaty Air Bank navíc umožňují moderní bezkontaktní výběry.
O umístění nových bankomatů spolurozhodují i sami klienti banky. Na připravené online mapě mohou od loňského listopadu značit, kde by nové bankomaty chtěli mít, případně přidat hlas k místu, které už označil někdo jiný.
„Zájem lidí nás příjemně překvapil. Celkem už na mapě označili přes 4000 míst a rozdali přes 20 000 hlasů. A my jsme na oplátku už více než polovinu nových bankomatů od té doby postavili přímo v označených místech nebo jejich blízkém okolí,“ doplňuje Tomáš Brych.
Air Bank spolupracuje v oblasti kreativy s Green Teamem ze skupiny Ogilvy & Mather, média pro ni nakupuje Médea a NeoOgilvy.