FinExpert.e15.cz

Air Bank jde do druhé „pětiletky“, strefování se do tradičních bank vyšlo


Z Vodrážkova  |  02. 01. 2017 05:53

Inovace super! Bohužel mezi Zličínem a Andělem kde žije 60.000 lidí stále není žádý bankomat. Zlatá ČSOB, ta má bankomaty u každé stanice metra. Je při splnění podmínek zadarmo a také hodně inovuje. Air Bank je banka pro syny a dcery venkova co věří tomu, co vidí v TV.

 | 
PetrK  |  02. 01. 2017 08:40

Existuje vice bank nez jen airbank nebo csob, napriklad equa ma vybery ze vsech bankomatu uz velmi dlouho zadarmo a oproti csob clovek nemusi s kazdou kravinou na pobocku a za vsechno mozne platit

 | 
Z Vodrážkova  |  02. 01. 2017 16:59

Na pobočce ČSOB jsem nikdy nebyl.

 | 
Jirka  |  02. 01. 2017 21:00

interneeové bankovnictví ČSOB je jedno z nejhorších jaké jsem viděl, jsou deset let pozadu

 | 
Z Vodrážkova  |  03. 01. 2017 08:46

S internerovým bankovnictví ČSOB jsem plně spokojen. Intuitivní, rychlé bez častých výpadků. Ještě lepší je smart banking. Po zkušenostech s mbank, zuno, air bank, equa bych již neměnil.

 | 
honza  |  04. 01. 2017 06:25

tak to si neviděl ještě nové IB od Unicredit bank. To je podle mě šílenost. A jinak asi než csob konto ,tak raději s podmínkama UCB.

 | 
xls  |  02. 01. 2017 09:15

Spořicí účet s úrokem 0 %, zvýšený spread, pomrvený IB - co že mně to připomíná? Aha, slavná mB. Teď už pár let hlavně vymýšlejí, jak zapomenout na své sliby z rozjezdu, vyrazit ze zákazníků co nejvíc informací a co nejvíc je podojit.

 | 
L.  |  02. 01. 2017 10:02

Já na spořáku teda nulový úrok nemám, asi dělám něco špatně :D

 | 
XYZ  |  02. 01. 2017 10:05

To já naopak Air bank asi brzo zruším. Měl jsem tam pouze spořící účet, který jsem zakládal v době 2,4 %. Od té doby ho pouze snižovali a zaváděli pásmové úročení. No a teď se na to vykašlali úplně a dali základ 0 %, zřizovat si kvůli tomu druhý běžný účet nehodlám, navíc beztak za chvilku změní podmínky z 5 plateb na něco jako "10 plateb a obrat 10000 Kč". Jediné co je sympatické, že chtějí přidat dost bankomatů. Ale spíš se snaží znepřehledňovat podmínky a vnucovat pojištění a podobné blbosti. A hlavně zrušili TOP 3 garanci, kterou se zaklínali "napořád". Stává se z nich ta vysmívaná "ční banka".

 | 
Jyrka  |  02. 01. 2017 13:47

Já jsem právě účet zrušil, protože abych měl úrok ze spořicího účtu jen když u AirBanky budu mít běžný účet a použíju v měsíci alespoň 5x jejich platební kartu, tak to je obyčejné vydírání a to nesnáším. Takže zrušeno

 | 
 |  02. 01. 2017 14:25

Nic proti, taky se mi jejich jednání nelíbí, ale evidentně jim přesně o tohle šlo. Co mají z takového klienta, kterému pouze vyplácejí úroky z peněz, které ani nepotřebují. Já ale budu větší svině než oni a s radostí udělám každý měsíc 5 plateb po koruně.

 | 
p D.  |  02. 01. 2017 18:01

Pokud by se takových našlo víc, banky by byly jen rády. Na své by si přišly i tak (poplatek za platbu kartou není určen jen výší platby, ale je omezen na min. hodnotu) a biti by byli obchodníci, u kterých by zákazník tu korunu zaplatil. Kam by to vedlo? No jedině k tomu, že by nějakou obranu museli najít obchodníci, což by nakonec znamenalo omezení komfortu nebo nějaké podmínky na platby kartou pro všechny. Takže tohle řešení by bylo dost krátkozraké, bankám by nijak neuškodilo, do problémů by se dostali různí malí obchodníci a nakonec by byli biti jen zákazníci platící kartou.

 | 
Bohuš  |  02. 01. 2017 19:24

Ale prdlajs, takových, co budou dělat 5 plateb po koruně je minimum a nikoho z obchodníků to nijak nepostihne a aspoň se ukáže, jak férová ta AB je, pokud si následně vymyslí další omezení.

 | 
L.  |  02. 01. 2017 22:15

Ta podmínka pěti plateb je už několik let a nevypadá to, že by se AirBank chystala něco měnit, takže asi dobrý :)

 | 
Chosé  |  02. 01. 2017 18:13

WHAT? Ktera banka nepotrebuje penize klientu? To ze maji podminku 5plateb je jen zacatek, pak to bude povinost zasilat si vyplatu atd.. proste delaji z lidi kteri si u nich zaloxili sporici ucet blbce. Na zacatku jsme jim byli dobri kdyz potrebovali penize na rozjezd a ted se ke svym klientum kteri jim "pomohli" v zacatcich obratili zady. Pro me to je cista zrada a vysmech obdobne jako v reklamach kdy pak Novak zaplatil na urocich za pujcku 20K. Tady hlupy uzivatel bude jak nejaka cvicena opice 5krat platit kartou.

 | 
Bohuš  |  02. 01. 2017 19:21

Žádná banka momentálně peníze klientů nepotřebuje, peněz je nadbytek a banky je nemají kde investovat. Na začátku ani tahle banka peníze klientů nepotřebovala, ten spořicí účet byla jen vábnička na nalákání klientů a ne jejich peněz, ty naivko.

 | 
Chosé  |  02. 01. 2017 19:33

To myslis vazne, ze banky nemaji kde penize investovat? Co je to za blabol? A ze potrebovali nalakat klienty, to je jasne ale i kdyby mela 500K klientu kteri by si jen u ni zalozili ucet a nevlozili na nej ani korunu tak myslis ze prezije? Myslim ze ne takze ty penize potrebovala proto mela urok jaky mela a bez limitu

 | 
Bohuš  |  02. 01. 2017 22:05

Prosťáčku, ty asi nevíš, komu AB patří, viď...

 | 
.  |  03. 01. 2017 08:08

Když AB potřebovala prostředky získat, tak nabídla nadstandardní úrok. Dnes, kdy už další depozita nepotřebuje, tak úrok pro klienty, kteří bance nic nepřinášeji, snížila na nulu. To snad pochopí i malé dítě. Naštěstí být klientem AB není povinné. Za mě, AB pořád hodně dobrá.

 | 
mobilman  |  02. 01. 2017 15:42

Ja se po zrizeni uctu u KB pred rokem a pul (pro investovani) a CSOB Premium pred pul rokem (hlavni ucet) konecne rozhoupal naopak Airbank v prosinci zcela zrusit. Jelikoz nemam zajem o zadne pujcky a sluzby co jsem kdysi mel u Airbank za 100 Kc mesicne mam zdarma, nebyl proste duvod s touto bankou spolupraci prodluzovat. Stradateli nenabizi krome uboheho sporiciho uctu (nyni uz bez jakekoli garance) absolutne nic.

 | 
Maara  |  02. 01. 2017 15:42

Hodnotit banku podle toho, jaký úrok dostanu na spořícím účtu v době záporných úrokových sazeb je poněkud úzkoprsé.

Z mého pohledu je Airbanka dobrá, protože má přehlednou smluvní dokumentaci, vyvážené podmínky (práva a povinnosti) u hypotéky a minimální poplatek za předčasné splacení. Výběr z bankomatu by mohl být levnější a bankovnictví přehlednější. Také by mohli zavést číslo účtu na přání.

 | 
MOJE JMÉNO  |  02. 01. 2017 15:59

Já jsem již sedmý rok u FIO a nenašel jsem doposud žádný důvod na tom cokoliv měnit. Provoz od počátku NIC nestojí a vzhledem k pravidelným platbám kartou mám i dostatek výběrů z bankomatu, které však v podstatě vůbec nevyužívám. Pokud chci spořit, nespoléhám na to, že mi banka něco na účtu připíše, ale volné prostředky investuji na Zonky, u kterého mi i po započtení všech neplatičů (kterých je minimum) zbyde pravidelných min.5% výnosu (aktuálně 9,2%). Riziko při více jak 400 klientech je dostatečně rozptýlené. Volit banku podle úroku mi nepřijde zrovna rozumné...

 | 
L.  |  02. 01. 2017 16:36

Já jsem u Fio ještě o něco déle a umět AirBank GPC export, tak Fio už dávno zruším a jsem komplet u AirBank, protože to příšerný Fio IB mi neustále pije krev

 | 
MOJE JMÉNO  |  03. 01. 2017 05:26

Každému vyhovuje něco jiného. Osobně IB u Fio považuji za rozhodně jednu z nejlepších bankovních aplikací. A na androidu ještě o kousek víc. Co já osobně považuji za odstrašující případ je IB Monety na webu. Pro android už to ale mají konečně slušně vychytané.

 | 
L.  |  03. 01. 2017 09:24

Blbost. O čem mluvím jsou věci jako:

- Převést peníze mezi svými účty je komplikované a vyžaduje potvrzení SMS - Nejde změnit dopředu zadaná platba - Nejde změnit trvalý příkaz (a navíc zrušené trvalé příkazy tam pořád straší a nedají se skrýt)

To jako někomu vyhovuje, že když chce změnit platbu nebo trvalý příkaz, tak ji musí zrušit a zadat znova? Že když chce převést peníze tak musí zbytečně klikat navíc a opisovat kód ze SMS? To dost těžko.

Prostě IB Fio bylo docela slušné před nějakými osmnácti lety když bylo nové, ale od té doby mělo jen jeden menší facelift, funkčně se za tu dobu moc nezlepšilo :(

 | 
MOJE JMÉNO  |  03. 01. 2017 14:52

Sms pro převod mezi svými účty považuji též za blbost. Ale to je tak asi jediné, co by mohlo být jinak. Copak Vy pravidelně měníte pravidelné příkazy ? Já jich mám 11 a 7 inkas a 5 let jsem na to nešáhl... Schválně jsem se teď do IB nakoukl a nechápu Vaši zmínku o nemožnosti upravit příkaz, či inkaso. V řádku máte snadnou volbu info, zrušit, opakovat a taky "změnit". Víte o tom vůbec ? Že bylo FIO vždy i jako záložna lídrem inovací je známá věc. IB mělo snad dokonce jako první na trhu, ale že by to bylo už 18 let ? Tak to se mi fakt nechce věřit.

 | 
L.  |  03. 01. 2017 15:03

Když se mění částka, tak se holt musí změnit pravidelný příkaz...

Ohledně změny pardon, to jsem si spletl s těmi do budoucna zadanými platbami. Nicméně že mi tam u dvou pravidelných plateb straší i devět už neplatných je fakt.

Ano, Fio bylo lídrem inovací. BYLO je to podstatné slovo. IB mělo ještě před e-Bankou a ta startovala v roce 2000, pokud se dobře pamatuju.

 | 
L.  |  03. 01. 2017 15:04

Tak zpět, už jsem přišel na to, kde se dají ty neaktivní platby schovat. Konečně :D

 | 
Martin  |  07. 01. 2017 18:49

Ahoj všem, tak já Vám nevím, která banka má dnes lepší úrokovou sazbu, aniž by Vás nutila složitými podmínkami? Když máte volné koruny, je Airbank stále nejlepší se svým 1%. Sberbank má 0,85%, Raifka 0,75% a ČSOB? Pche! ČSOB má 0,2%!!! Takže když si do Airbank (pokud to není Vaše hlavní banka) pošlete měsíčně 200,-, pak si 5x koupíte svačinu, tak máte 1% jak na běžném, tak na spořícím. A vedení účtu je zdarma!!! Tak ukažte, která banka má lepší a jednodušeji dosažitelné podmínky pro získání takové sazby.

 | 
Konečný  |  24. 11. 2017 19:49

Tak jsem si zřídil účet u Air Bank.Vyuzil jsem k tomu možnost on line cili internet.Na druhý den jsem navštívil pobočku,podpis a naskenování dokladů a vše bylo v pořádku.Dnes mi bylo sděleno emailem,ze je můj účet byl zrusen a to bez udání důvodu!!! Volal jsem na jejich informacni linku,ze je to sice mrzí,ale že se s tím nedá nic dělat. Velmi dobrá reklama.Uz nikdy!!!!!

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená