FinExpert.e15.cz

Agresivní reklama má pomoci přetáhnout bance klienty


Petr  |  20. 11. 2006 08:16

Na Poštovní spořitelně je vše hnusné.Prostředí to by člověk zvracel( pořád se pohybují někde okolo roku 1990, obsluha úděsná a fronty patřící do roku před rokem 1989.

 | 
ddd  |  20. 11. 2006 08:25

fronty jsou ovšem i v Ceske sporitelne a to brutalni, holt kdo chce kvalitu, musi proto neco udelat - zejmena zvednout zadek a zmenit banku...

 | 
Jirka  |  20. 11. 2006 09:04

Docela nechápu, proč se v době el. bankovnictví pozastavujete nad frontami u přepážek . Chápu, že na úplatky je třeba vybírat vysokou keš často, ale na to zase někdo nebude zřizovat účet u PS, že?

 | 
Mike  |  20. 11. 2006 11:13

No třeba proto, že dopis bohužel pořád musíš odeslat na poště (pobočky PS), takže tam mi fronty samozřejmě vadí!

 | 
Mila  |  20. 11. 2006 14:45

U vas nemate postovni schranky?

 | 
Vojtěch Semecký  |  20. 11. 2006 15:48

Nic ve zlém, ale poštovní schránky jsou dobré tak maximálně na pohledy. Dopis, který POTŘEBUJETE doručit, musíte odeslat doporučeně, což jaksi poštovní schránka neumí.

 | 
vladimir  |  20. 11. 2006 16:56

ok, ale puvodni tema bylo o bankach, to s dopisama nesouvisi

 | 
hil  |  20. 11. 2006 22:37

nojo, ale stát s dopisem ve frontě za babičkou, co už potřetí zmršila příkaz musíte!

 | 
Zabar  |  20. 11. 2006 09:02

A kdo te nuti tam chodit? Ja u nich mam treba ucet a na poste jsem nebyl cca 1,5 roku. Naposled pro novou kartu (kdyz nepocitam nejakej dopis/balik, pro kterej tam musis stejne). Vse se da vyresit bez cestovani a cekani pres internet.

 | 
astray  |  20. 11. 2006 12:34

Mně nastěstí banka pošle i tu novou kartu poštou, takže nikam nemusím.

 | 
michalh  |  20. 11. 2006 15:39

leda na tu postu pro kartu vid

 | 
Fireball  |  20. 11. 2006 23:58

Aha! A internetove bankovnictvi jina banka nez odporna Postovni sporitalna asi nema, ze? Ja nemam nic proti tomu, aby posta, jakozto statni podnik, podnikala, ale at tedy nema monopol ani na zasilky pod 50g. Skutecne me vytaci, kdyz musim na poste, kde je z peti prpazek otevrena jedina, cekat az si nejakej moula obslouzi na paty pokus svuj ucet....

 | 
Honza  |  20. 11. 2006 08:27

Kdyz jsme na malem meste zakladali ucet neziskove organizace, vypadalo to, ze po nich chceme trihrbeho velblouda. Delali to zjevne poprve v zivote, pro kazdou blbost volali kamsi do Prahy nebo na nejakou svoji centralu, trvalo to asi 90 minut, nez jsme ucet zalozili. Ta pani byla sice velmi ochotna, lidsky privetiva, ale neco jako profesionalita nebo aspon informovanost byla zcela nulova. Tentyz dojem mam, kdyz nahodou prijdeme na pobocku k nasemu uctu cokoli vyrizovat.

Bohuzel jsou jedinou bankou v nasem malem meste, kde vedou ucet neziskovkam zdarma.

Tahle "banka" si mysli, ze kdyz ma postu v kdejakem zapadakove, tak muze zacit postaky nazyvat "bankovnimi uredniky". Jsou k smichu...

 | 
J  |  20. 11. 2006 09:32

Kdyz jsem po nich jednou chtel udelat vypis zustatku na uctu v anglictine (a to na pobocce, nikoliv na poste, to jsem radsi ani nezkousel), pani na me koukala jako kdybych spadnul z Marsu. Asi si musela pripadat strasne dulezita, kdyz mi rikala "ale tady jsme v Ceske republice, pane"... a po chvili "jestli na tom trvate, muzeme zavolat do centraly do Prahy, kde urcite maji nejakeho prekladatele...".... tak jsem se na milou pani vybodnul... a sel jsem do CSOB, kde mam dalsi ucet, kde mi to ochotne udelali... pritom je to vlastne stejna banka...

 | 
Rob  |  20. 11. 2006 09:51

Mám transparentní účet u eBanky, kterou taky nemáme ve vesnici = musel jsem se jednou projet. Ale jelikož máme internet, bylo to naposledy co jsem byl v bance

Za 2 roky jsem byl v bance jednou pro výměnu karty.

 | 
kubisek  |  20. 11. 2006 10:20

Mám tu samou zkušenost - od zprovoznění Servisu24 u České spořitelny tam chodím akorát obnovovat si kartu, takže fronty u přepážek mě nějak moc nevzrušují....

 | 
Tonda  |  20. 11. 2006 12:31

A co teprv ten chudák, co tam musel 90 minut čekat na odeslání dopisu.

 | 
Martin  |  20. 11. 2006 10:02

... na pobocku eBanky chodim taky jednou za dva roky pro novou kartu. ostatni po Internetu a kdyz se nahodou neda tak telefonem. Jen se obavam, ze to spojeni s Reiffeisen nebude k lepsimu, ale naopak.

 | 
Tonda  |  20. 11. 2006 12:35

mě i tu kartu posílají poštou, takže jsem tam nebyl od založení účtu, což jsou 4 roky

 | 
stoural  |  20. 11. 2006 12:40

Jiste, debetni (zakladni) karta se muze posilat postou. Ne uz tak karta embosovana (lepsi )

 | 
Roman  |  20. 11. 2006 10:19

jsem byl zase po dvou letech pro novou kartu (vyrizena za 10 minut vcetne cekani). Predstavit si slepice na nasi pobocce CP jak mi vyriziji nejakej dodatek k internet bankingu je horror.

 | 
Vladik  |  20. 11. 2006 10:25

Myslím že by ani nemuseli mít agresivní reklamu, kdyby nabídli účet bez poplatku a ostatních nesmyslnejch poplatků, třeba výměnou za to že by nebyl úročenej zůstatek (úroky jsou stejně směšný)

 | 
Enti  |  20. 11. 2006 11:29

Jednoduche - www.fio-zalozna.cz

 | 
Stanley  |  20. 11. 2006 10:36

Před několika lety jsem přešel k ebance a učet u ps si nechával jako zálohu. Nicméně už se mě postupně vynuloval, protože se každej měsíc MUSÍ poslat výpis a zrušit to nejde. A ještě jsem musel doplatit 200 Kč za zrušení účtu!!! To je snad poslední banaka která tento poplatek nezrušila. A navíc velice "ochotná" paní na pobočce. Zlatá ebanka, za ten komfort si rád připlatím, ikdyž při vedení účtu zdarma se o příplatku nedá moc mluvit .

 | 
petr  |  20. 11. 2006 12:13

chudáci studenti co stopujou do školy, doplatí na strach lidí z falešných "poštovních" stopařů

 | 
hil  |  20. 11. 2006 22:40

aspoň je nevezme nějakej úchylák

 | 
Maxi.Cartmen  |  20. 11. 2006 16:08

No sice je PS v každým zapadákově,ale ty služby.aložil jsem s studentské konto, to trvalo asi 2 hodiny.Pak jsem zjistil,že mně to stojí 65 Kč měsíčně i když mně ujišťovaly,že je to zdarma. Brácha tam měl založenej vobič účet a na něm 1000 Kč limit na týdent při výbšru z bnkomatu (dobrej vtip,ale je to pravda) na poště mu řekli,že se to dá zvýšit až po půl roce.Dobře budiž,chtěl požádat o kontokorent nebo půjčku,tak se to muselo vypsat,poslat na centrálu do Prahy a čekat.to čekáí myslím asi týden.Když je to na pobočce ČP tak je to v poho jako v normální bance,ale když e to na poště na vesnici,tak je to děs a hrůza.To si radši sednout třeba na autobus a odjet si do města do ČP nebo já momentálně do KB.Je to určitě rychlejší,než na pidi poště co máme za barákem

 | 
cert  |  20. 11. 2006 17:14

Postova Banka (v SR) je myslim si podobna(minimalne filozofiou) Postovni sporitelne. Je taka zlatanina posty a banky. ---- Aspon u Postovej banky je problem s pobockami(nemyslim na poste!) v reklame pisu, ze maju najviac pobociek, ALE drviva vacsina su iba posty a ked chcem nieco vybavit(napr. internet banking) je tych skutocnych pobociek menej nez ich ma "normalna" banka. ---- Tiez som si vsimol, ze u SENIOR konta je vedenie uctu zdarma, ale vo vypise uctu je spoplatnene dorucenie vypisu a zopar dalsich veci, ktore ine banky v SR nespoplatnuju.

 | 
Novák  |  20. 11. 2006 18:59

Potřeboval jsem založit účet, takže podlehnuvši reklamě jsem se vydal na poštu s tím, že odejdu a budu mít založený účet. Ovšem ouha ! Na poště lidí jak sr ..., po delší době a vyslovení přání si založit účet mi byly přes sklo strčeny papíry ať si to vyplním a že později mně to přijde potvrzené a byl jsem vypoklonkován. Zcela nasr... jsem se odebral do konkurenčního ústavu, kde se mi osobně věnoval pracovník banky a odešel jsem po dvaceti minutách se založeným účtem, SIPO, trvalými příkazy a s tím, že se mám za pět dní dostavit pro platební kartu. Takže ... Poštovní spořitelnu nikdy !!!!

 | 
Kačer  |  21. 11. 2006 00:18

tohle přesně dokazuje to, že pošta je pošta a banka je banka....

 | 
RedDragCZ  |  21. 11. 2006 16:28

plne souhlasim, PoštovniSporitelnu nebrat nikdy, a uprimne temadlema reklamama se mi jeste vice zhnusila

 | 
Henry99  |  21. 11. 2006 22:42

Jojo, trapný způsob...

 | 



Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená