Citibank otevřela v Brně, v administrativním komplexu Brno Business Park na Londýnském náměstí, nové telefonní call centrum. Padesát nabízených pracovních míst je vhodných zejména pro absolventy středních a vysokých škol, kteří chtějí začít svoji kariéru v bankovnictví. Navíc banka předpokládá, že počet míst se může časem i zdvojnásobit. Podle ředitelky Péče o zákazníky Citibank až třetina zaměstnanců call centra časem přechází na jiné pozice v rámci Citibank, protože mají velký přehled o produktech a službách banky.
Stávající call centrum v Praze i nové v Brně nyní působí jako obsluha pro stejné linky CitiPhone. Volající bude automaticky přesměrován na jedno z nich. Na čísle 844 888 844 lze získat veškeré informace o produktech, cenách, úrokových sazbách a dalších parametrech nabízených služeb. Linka 233 062 222 je potom určena stávajícím klientům pro obsluhu jejich účtu a kreditních karet.