FinExpert.e15.cz

Z pojišťovací části ING je NN, názvem se vrací ke kořenům

Praha, 23. března 2015

Počínaje dnešním dnem vstupuje pojišťovací část ING do nové etapy. Od 23. března dochází k přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN Životní pojišťovnu a NN Penzijní společnost. Pojišťovna, která se na českém trhu objevila již v roce 1992 jako první zahraniční pojišťovna, svým názvem odkazuje na své původní označení Nationale-Nederlanden. Návrat k historii je nejen symbolický, ale i faktický.

Přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti je významným milníkem v procesu oddělování bankovních a pojišťovacích aktivit ING, který probíhá již od roku 2008. „Letošní rok je pro nás přelomový. Jako samostatná společnost se nyní můžeme naplno věnovat tomu, s čím jsme na tento trh před 23 lety přišli – pojišťovnictví,“ doplňuje generální ředitelka NN v ČR Renata Mrázová. Nový název však odkazuje ještě mnohem dále, konkrétně do roku 1845, kdy pojišťovna začala své služby nabízet v Holandsku.

Nové jméno přináší nové výzvy

NN na poli pojišťovnictví působí již 170 let, aktuálně v 18 zemích, především v Evropě a Japonsku. O více než 15 milionů klientů se celosvětově stará na 12 tisíc specialistů na pojistné produkty, spoření na důchod a správu investic. „Naše společnost již delší dobu ctí tři základní hodnoty: Care jako vyjádření naší péče a zájmu o klienta, Clear neboli srozumitelnost našich produktů a služeb jakož i transparentnost naší činnosti a Commit, které symbolizuje náš závazek spolehlivosti a vytváření důvěry,“ vysvětluje Renata Mrázová. 

NN jako nepřehlédnutelný hráč trhu

V současné době NN v ČR pečuje o více než 750 tisíc klientů. Na trhu životního pojištění přitom svou velikostí zaujímá 4. pozici, NN Penzijní společnost je tržním podílem 6. největším poskytovatelem soukromého spoření na stáří. Produkty společnosti jsou pravidelně oceňovány odborníky i veřejností. Generální ředitelka Renata Mrázová se v roce 2014 stala podle Hospodářských novin první dámou českého byznysu a jednou z nejúspěšnějších žen v 10leté historii ankety Top 25 žen českého byznysu.

Na změnu názvu upozorňuje kampaň

Změnu názvu od konce února provázela reklama s britským hercem Ewanem McGregorem a kampaň v on-line médiích včetně sociálních sítí. Dnešním dnem na kampaň navazují lokální televizní spoty postavené na překvapujících situacích, jejichž autorem je reklamní agentura Saatchi & Saatchi Prague.

Další článek



Další články

Krádeže aut: Do Česka si pro ně jezdí zahraniční gangy

Krádeže aut: Do Česka si pro ně jezdí zahraniční gangy

Dražší vozy tvoří v policejních přehledech krádeží přibližně pětinu všech odcizených aut.

Včera  |  Bořil Martin

Firmy hledají vedoucí pracovníky. Schopní šéfové jsou „nedostatkovým zbožím“

Firmy hledají vedoucí pracovníky. Schopní šéfové jsou „nedostatkovým zbožím“

Včera  |  Ondráčková Kamila
Zabrzdí EET stánkový prodej? Podnikatelé našli trik, jak evidenci výrazně urychlit

Zabrzdí EET stánkový prodej? Podnikatelé našli trik, jak evidenci výrazně urychlit

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  3
Nákup bytu, aneb co vám makléř nikdy neřekne

Nákup bytu, aneb co vám makléř nikdy neřekne

„Zjišťovací iniciativa“ při koupi bytu musí být na vaší straně.

Včera  |  Procházková Kateřina  |  5

Kalkulačka: Srážky ze mzdy v roce 2017

Kalkulačka: Srážky ze mzdy v roce 2017

23.  2.  2017  |  FinExpert.cz

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Koupě bytu | Prodej bytu | Bydlíme

Nákup bytu, aneb co vám makléř nikdy neřekne

„Zjišťovací iniciativa“ při koupi bytu musí být na vaší straně. více