FinExpert.e15.cz

Volksbank CZ startuje novou komunikační kampaň

Praha, 13. února 2012

V polovině února odstartovala jarní marketingová kampaň Volksbank CZ. Motto kampaně „Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy“ představuje Volksbank jako banku, pro kterou je osobní přístup a individuální péče o klienta prioritou. Velmi osobní charakter tato kampaň získává díky zapojení reálných klientů Volksbank CZ a firemní bankéřky.Kampaň bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček Volksbank do konce dubna 2012.

„Celá kampaň vyzdvihuje naprosto individuální přístup Volksbank ke svým klientům. Jsme bankou, která osobní péči bere vážně, rozhodně nezůstáváme jen u pouhých sloganů. Spojením atraktivních finančních produktů a kvalifikovaného poradenství s individuálním přístupem se tak Volksbank stává součástí podnikání řady firem. Nejlepším důkazem jsou reference a reálné výpovědi našich klientů. Proto se také přímo klienti stali hlavními hrdiny kampaně,“ charakterizuje jarní kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně. Jejími aktéry jsou dlouhodobí klienti Volksbank CZ – Ing. Miroslav Volařík, majitel Vinařství Volařík a vinař roku 2011, Gevorg Avetisyan, majitel firmy Miko International, výrobce medových dortů Marlenka, a Jan Novák, ředitel firmy Salamander, výrobce značkové obuvi, kabelek a kožené galanterie. V rámci televizního spotu pak vystupuje i firemní bankéřka Volksbank.

Komunikace směrem k veřejnosti bude probíhat formou televizního sponzoringu, venkovní reklamy a internetové reklamy na nejnavštěvovanějších serverech. Kampaň se objeví i v tištěných médiích. Na pobočkách Volksbank CZ budou k této kampani využívány plakáty a plazmové obrazovky.

„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite www.podnikani2012.cz, která nabízí svým návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.

Další článek



Další články

ČPP uvedla samostatné pojištění pro případ terorismu

ČPP uvedla samostatné pojištění pro případ terorismu

Před 6 hodinami  |  Schwarzmann Marek
Ministryně Marksová předložila návrh novely zákoníku práce

Ministryně Marksová předložila návrh novely zákoníku práce

Novinkou by měla být jistota návratu do původní práce a na stejné pracoviště pro zaměstnance po skončení rodičovské dovolené.

Před 7 hodinami  |  Rybová Romana  |  1

Era mění ceník. Zdraží výběry z bankomatu jiné banky

Era mění ceník. Zdraží výběry z bankomatu jiné banky

Přinášíme přehled jednotlivých změn. Týkají se devíti položek.

Před 11 hodinami  |  Ondráčková Kamila  |  11

Fórum: Výnos z pozemku

Fórum: Výnos z pozemku

Včera  |  Fórum FinExpert.cz
Český důchod putuje do celého světa

Český důchod putuje do celého světa

Včera  |  Ondráčková Kamila

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Elektronická evidence tržeb (EET) | Daně | Aktuálně | Zákony | Vyděláváme | Legislativa

EET budete proklínat, obzvlášť když se něco pokazí

Porucha pokladny či výpadek spojení... Poradíme, jak přežít. více

EuroEUREUR27.025 Kč0.019 %
Americký dolarUSDUSD24.196 Kč0.017 %
Britská libraGBPGBP31.734 Kč0.384 %
Japonský jenJPYJPY23.647 Kč-0.025 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.611 Kč0.028 %
více...
PX859.1200.72 %
CETV57.9500.09 %
ČEZ424.7001.36 %
Erste Bank694.1001.03 %
Fortuna89.0000.68 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více