FinExpert.e15.cz

Volksbank CZ startuje novou komunikační kampaň

Praha, 13. února 2012

V polovině února odstartovala jarní marketingová kampaň Volksbank CZ. Motto kampaně „Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy“ představuje Volksbank jako banku, pro kterou je osobní přístup a individuální péče o klienta prioritou. Velmi osobní charakter tato kampaň získává díky zapojení reálných klientů Volksbank CZ a firemní bankéřky.Kampaň bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček Volksbank do konce dubna 2012.

„Celá kampaň vyzdvihuje naprosto individuální přístup Volksbank ke svým klientům. Jsme bankou, která osobní péči bere vážně, rozhodně nezůstáváme jen u pouhých sloganů. Spojením atraktivních finančních produktů a kvalifikovaného poradenství s individuálním přístupem se tak Volksbank stává součástí podnikání řady firem. Nejlepším důkazem jsou reference a reálné výpovědi našich klientů. Proto se také přímo klienti stali hlavními hrdiny kampaně,“ charakterizuje jarní kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně. Jejími aktéry jsou dlouhodobí klienti Volksbank CZ – Ing. Miroslav Volařík, majitel Vinařství Volařík a vinař roku 2011, Gevorg Avetisyan, majitel firmy Miko International, výrobce medových dortů Marlenka, a Jan Novák, ředitel firmy Salamander, výrobce značkové obuvi, kabelek a kožené galanterie. V rámci televizního spotu pak vystupuje i firemní bankéřka Volksbank.

Komunikace směrem k veřejnosti bude probíhat formou televizního sponzoringu, venkovní reklamy a internetové reklamy na nejnavštěvovanějších serverech. Kampaň se objeví i v tištěných médiích. Na pobočkách Volksbank CZ budou k této kampani využívány plakáty a plazmové obrazovky.

„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite www.podnikani2012.cz, která nabízí svým návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.

Další článek


Další články

Chystáte se na dovolenou? Kde je to podle vás bezpečné? [fórum]

Chystáte se na dovolenou? Kde je to podle vás bezpečné? [fórum]

Před 4 hodinami  |  Fórum FinExpert.cz
Většina lidí už dává přednost kartě před hotovostí. Podívejte se proč

Většina lidí už dává přednost kartě před hotovostí. Podívejte se proč

Včera  |  Ondráčková Kamila  |  4
Jak postupovat, aby vám nezůstal nevyužitý voucher na službu se slevou

Jak postupovat, aby vám nezůstal nevyužitý voucher na službu se slevou

22.  7.  2016  |  Ondráčková Kamila
U Last Minute pobytu pozor na zrušení zájezdu

U Last Minute pobytu pozor na zrušení zájezdu

22.  7.  2016  |  Rybová Romana  |  1
Koho se týká EET již od prosince?

Koho se týká EET již od prosince?

Za neplnění zákonných povinností hrozí vysoké sankce, proto je potřeba se na EET včas připravit.

22.  7.  2016  |  Ivanco Gabriela  |  3

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Z dlouhé chvíle... Zkoukněte, na čem můžete ušetřit

Z dlouhé chvíle... Zkoukněte, na čem můžete ušetřit

Se smartphonem v kapse můžete ušetřit prakticky na všem. více

EuroEUREUR27.025 Kč0 %
Americký dolarUSDUSD24.535 Kč0.02 %
Britská libraGBPGBP32.127 Kč-0.641 %
Japonský jenJPYJPY23.123 Kč0.164 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.611 Kč0.028 %
více...
PX892.9800.62 %
CETV55.000-1.43 %
ČEZ459.8000.39 %
Erste Bank654.0001.13 %
Fortuna89.0001.14 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více