FinExpert.e15.cz

Volksbank CZ startuje novou komunikační kampaň

Praha, 13. února 2012

V polovině února odstartovala jarní marketingová kampaň Volksbank CZ. Motto kampaně „Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy“ představuje Volksbank jako banku, pro kterou je osobní přístup a individuální péče o klienta prioritou. Velmi osobní charakter tato kampaň získává díky zapojení reálných klientů Volksbank CZ a firemní bankéřky.Kampaň bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček Volksbank do konce dubna 2012.

„Celá kampaň vyzdvihuje naprosto individuální přístup Volksbank ke svým klientům. Jsme bankou, která osobní péči bere vážně, rozhodně nezůstáváme jen u pouhých sloganů. Spojením atraktivních finančních produktů a kvalifikovaného poradenství s individuálním přístupem se tak Volksbank stává součástí podnikání řady firem. Nejlepším důkazem jsou reference a reálné výpovědi našich klientů. Proto se také přímo klienti stali hlavními hrdiny kampaně,“ charakterizuje jarní kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně. Jejími aktéry jsou dlouhodobí klienti Volksbank CZ – Ing. Miroslav Volařík, majitel Vinařství Volařík a vinař roku 2011, Gevorg Avetisyan, majitel firmy Miko International, výrobce medových dortů Marlenka, a Jan Novák, ředitel firmy Salamander, výrobce značkové obuvi, kabelek a kožené galanterie. V rámci televizního spotu pak vystupuje i firemní bankéřka Volksbank.

Komunikace směrem k veřejnosti bude probíhat formou televizního sponzoringu, venkovní reklamy a internetové reklamy na nejnavštěvovanějších serverech. Kampaň se objeví i v tištěných médiích. Na pobočkách Volksbank CZ budou k této kampani využívány plakáty a plazmové obrazovky.

„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite www.podnikani2012.cz, která nabízí svým návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.

Další článek



Další články

Není školka jako školka – kam s dítětem po skončení rodičovské?

Není školka jako školka – kam s dítětem po skončení rodičovské?

Rodiče často volí veřejné mateřské školy kvůli jejich příznivým cenám

Před 3 hodinami  |  Skálová Jana

Nabyli jste loni nemovitost? Do konce ledna nezapomeňte podat přiznání

Nabyli jste loni nemovitost? Do konce ledna nezapomeňte podat přiznání

Lhůta pro podání přiznání letos vychází na úterý 31. ledna 2017.

Včera  |  Pospíšil Aleš

Máte to na pobočku Creditas daleko? Od února půjde účet založit online

Máte to na pobočku Creditas daleko? Od února půjde účet založit online

Včera  |  Pospíšil Aleš
Nová kalkulačka: Spočítejte si svůj čistý zisk OSVČ za rok 2016

Nová kalkulačka: Spočítejte si svůj čistý zisk OSVČ za rok 2016

Včera  |  FinExpert.cz
Ulovit si domov je oříšek, připlatí si i studenti. Nejvíc v Praze

Ulovit si domov je oříšek, připlatí si i studenti. Nejvíc v Praze

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Finanční úřad | Koupě bytu | Prodej bytu | Nemovitosti | Daně | Platíme | Bydlíme

Nabyli jste loni nemovitost? Do konce ledna nezapomeňte podat přiznání

Lhůta pro podání přiznání letos vychází na úterý 31. ledna 2017. více