FinExpert.e15.cz

Volksbank CZ startuje novou komunikační kampaň

Praha, 13. února 2012

V polovině února odstartovala jarní marketingová kampaň Volksbank CZ. Motto kampaně „Když osobní péče přestane být frází, stává se banka součástí firmy“ představuje Volksbank jako banku, pro kterou je osobní přístup a individuální péče o klienta prioritou. Velmi osobní charakter tato kampaň získává díky zapojení reálných klientů Volksbank CZ a firemní bankéřky.Kampaň bude probíhat formou TV sponzoringu, internetové, printové a venkovní inzerce, i reklamních sdělení v rámci poboček Volksbank do konce dubna 2012.

„Celá kampaň vyzdvihuje naprosto individuální přístup Volksbank ke svým klientům. Jsme bankou, která osobní péči bere vážně, rozhodně nezůstáváme jen u pouhých sloganů. Spojením atraktivních finančních produktů a kvalifikovaného poradenství s individuálním přístupem se tak Volksbank stává součástí podnikání řady firem. Nejlepším důkazem jsou reference a reálné výpovědi našich klientů. Proto se také přímo klienti stali hlavními hrdiny kampaně,“ charakterizuje jarní kampaň Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.

Cílovou skupinou jsou firemní klienti (korporace, SME) i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí. Myšlenka individuálního přístupu a osobní péče udává hlavní linii kreativního ztvárnění kampaně. Jejími aktéry jsou dlouhodobí klienti Volksbank CZ – Ing. Miroslav Volařík, majitel Vinařství Volařík a vinař roku 2011, Gevorg Avetisyan, majitel firmy Miko International, výrobce medových dortů Marlenka, a Jan Novák, ředitel firmy Salamander, výrobce značkové obuvi, kabelek a kožené galanterie. V rámci televizního spotu pak vystupuje i firemní bankéřka Volksbank.

Komunikace směrem k veřejnosti bude probíhat formou televizního sponzoringu, venkovní reklamy a internetové reklamy na nejnavštěvovanějších serverech. Kampaň se objeví i v tištěných médiích. Na pobočkách Volksbank CZ budou k této kampani využívány plakáty a plazmové obrazovky.

„Součástí prezentace nové jarní kampaně je také speciální microsite www.podnikani2012.cz, která nabízí svým návštěvníkům užitečné informace formou stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. Připravena je i mobilní verze této microsite, která umožní přístup z mobilních telefonů,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.

Další článek


Další články

Lidé nejčastěji dluží za volání, operátoři vymáhají stamilióny

Lidé nejčastěji dluží za volání, operátoři vymáhají stamilióny

Před 2 hodinami  |  E15.cz
Euronet rozšiřuje síť vkladových bankomatů

Euronet rozšiřuje síť vkladových bankomatů

Před 2 hodinami  |  Ondráčková Kamila, Rybová Romana
E-shopy nás stále klamou

E-shopy nás stále klamou

Před 8 hodinami  |  Rybová Romana
5 osvědčených způsobů, jak ušetřit energii v kuchyni

5 osvědčených způsobů, jak ušetřit energii v kuchyni

V kuchyni vaříme, chladíme, umýváme. A to stojí peníze.

Před 16 hodinami  |  Poncarová Jana  |  3

V roce 2017 by se nemělo navyšovat životní ani existenční minimum

V roce 2017 by se nemělo navyšovat životní ani existenční minimum

Včera  |  Rybová Romana  |  2

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

EuroEUREUR27.130 Kč0.055 %
Americký dolarUSDUSD24.433 Kč-0.041 %
Britská libraGBPGBP32.829 Kč-0.049 %
Japonský jenJPYJPY23.781 Kč-0.122 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.604 Kč0.083 %
více...
PX814.4300.77 %
CETV53.600-1.29 %
ČEZ413.0002.48 %
Erste Bank542.000-0.22 %
Fortuna88.0002.39 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více