FinExpert.e15.cz

VIVANTIS: Zájem o parfémy na internetu roste

Značkové parfémy se v České republice dlouhodobě řadí mezi nejprodávanější zboží na internetu. Počet objednávek se zvyšuje každým rokem, stejně jako hodnota poptávaného zboží. Tento trend potvrzují pololetní výsledky největšího tuzemského e-shopu s parfémy Parfemy.cz, který oproti stejnému období roku 2007 registruje 16% nárůst obchodů.

Nejsilnějším prodejním měsícem v prvním pololetí letošního roku byl červen, kdy spotřebitelé pozitivně zareagovali na nástup nejnovějších parfémů. Největší zájem přitom projevovali zejména o odlehčené verze známých vůní, tzv. „summer edition“. Naopak z obchodního hlediska nejslabším byl tradičně měsíc březen, který přichází bezprostředně po výprodejích na začátku roku. „V březnu navíc ještě nejsou k dispozici aktuální novinky, které poptávku po parfémech v první polovině roku ovlivňují nejvíce,“vysvětlil Martin Rozhoň, ředitel společnosti VIVANTIS, a. s., která Parfemy.cz provozuje již od roku 2003. „Každým rokem je nejúspěšnějším obdobím poslední kvartál, kdy bývá zájem o parfémy vůbec největší. Od listopadu by se tedy měl obchodní nárůst e-shopu pohybovat kolem 20% ve srovnání s rokem minulým,“ doplnil.

Letos se mezi nejprodávanější parfémy na tuzemském trhu řadí LANVIN PARIS – Eclat D´Arpege, DOLCE&GABBANA – Light Blue a MOSCHINO – I love love. Pořadí nejpopulárnějších parfémů se tedy oproti loňskému roku téměř nezměnilo a v České republice i nadále vládnou celosvětově velmi úspěšné a populární vůně. „Právě o dárkové sady s těmito vůněmi očekáváme před Vánocemi největší zájem. Samozřejmě, že i v případě těchto parfémů garantujeme nejnižší ceny v České republice. Pokud snad zákazník přeci jen najde zboží levněji u konkurence, snížíme cenu pod ní,“ upřesnil Rozhoň.

Ve spolupráci s Kinder Bueno připravil e-shop Parfemy.cz kampaň s názvem Zahal se do smyslné vůně s výzvou“. Každý, kdo během října zašle výherní kód, bude moci v aktuální hodinu vyhrát jeden z 10 značkových parfémů, který si dle svého uvážení vybere na adrese www.parfemy.cz/bueno. Všichni účastníci soutěže přitom vyhrávají slevu 5 %, kterou mohou v internetovém obchodě Parfemy.cz uplatnit až do konce prosince, tedy i ve vánočním období.

Internetový obchod Parfemy.cz nabízí v současné době 4 000 originálních značkových parfémů a 300 dárkových sad od více než 150 značek. Portfolio nabízených produktů přitom hodlá e-shop ve druhé polovině letošního roku ještě rozšířit. V říjnu 2007 získaly Parfemy.cz prestižní ocenění WEB TOP 100 a speciální cenu Marketingová trefa. Zatím poslední akvizicí internetového obchodu je převzetí konkurenčního portálu Parfum.cz, jedné z nejstarších internetových parfumerií působící na českém trhu.

Další článek



celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

Parfémy nejsou špatné. Nakupuji tam, protože tam mám...
Jirka
9. 4. 2011, 16:34

Další články

Hrubá vs. čistá mzda: Jak velké jsou rozdíly a proč?

Hrubá vs. čistá mzda: Jak velké jsou rozdíly a proč?

Hrubá mzda je základním údajem pro výpočet té čisté.

Před 4 hodinami  |  Gola Petr  |  1

Fórum: Kam "nacpat" peníze?

Fórum: Kam "nacpat" peníze?

Včera  |  Fórum FinExpert.cz
Státní rozpočet má přebytek 55 mld. Kč, zaplatili jsme si ho třikrát

Státní rozpočet má přebytek 55 mld. Kč, zaplatili jsme si ho třikrát

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  4
Penězům rozumíme, ale neumíme si je užít

Penězům rozumíme, ale neumíme si je užít

Včera  |  Ondráčková Kamila  |  2
Jak na Vánoce bez dluhů?

Jak na Vánoce bez dluhů?

Máme pro vás několik tipů, jak Vánoce přežít s co nejmenším průvanem v peněžence.

Včera  |  Štoudková Dagmar  |  4

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Průměrná mzda | Srovnání | Rodinný rozpočet | Nakupujeme

Češi maličko zbohatli, Západ ale zůstává v nedohlednu

Kupní síla obyvatel ČR dosahuje necelých 60 % průměru Evropy. více