FinExpert.e15.cz

VIVANTIS: Dosáhl nejlepších výsledků v historii

Společnost Vivantis a.s., největší internetový prodejce v České republice co do počtu objednávek, dosáhla v loňském roce nejlepších obchodních výsledků ve své historii. Oproti roku 2007 navýšila obrat o 26 %, což odpovídá částce 412 milionů korun. Takřka o čtvrtinu vzrostl také celkový počet objednávek společnosti, jejíž e-shopy loni navštívilo téměř tři miliony unikátních návštěvníků.

Obchodní výsledky z roku 2007 překonala loni společnost Vivantis a.s. ve všech měřitelných položkách. A to i přesto, že na internetovém trhu docházelo v průběhu roku ke zlevňování zboží, což mělo za následek snižování průměrné ceny objednávek. Zatímco v roce 2007 evidovali ve Vivantisu 209 500 odeslaných zásilek, loni společnost odeslala 253 000 zásilek, což je nárůst o 24 %.
 
Za naším úspěchem stojí našimi zákazníky roky ověřená vysoká kvalita služeb, efektivní marketing a zejména v předvánočním období rychlé dodání zboží. To nám umožňují obrovské skladové zásoby, jejichž hodnota přesahuje sto milionů korun,“uvedl Martin Rozhoň, ředitel společnosti Vivantis a. s., která provozuje například e-shopy Parfemy.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Krasa.cz, Prozdravi.cz či Nakupnicentrum.cz. „V příštím roce očekáváme střídmější nárůst obratu kolem 15 %. Předpokládáme nějaké akvizice konkurentů, stejně jako tomu bylo v loňském roce v případě e-shopů Parfum.cz či Obleceni.cz. Samozřejmě i nadále hodláme zkvalitňovat naše služby. Zavedeme alternativní dopravce k České poště, plánujeme další vylepšení našich e-shopů směřující k vyšší přidané hodnotě pro zákazníka,“ doplnil Rozhoň.  
 
Společnost Vivantis a.s. dosáhla loni rekordního obratu ve výši 412 milionů korun, což znamená navýšení o 26 % oproti roku 2007. Stěžejní roli sehrály z hlediska prodejů tradičněVánoce, které jsou pro internetové obchody rozhodující. Během posledních dvou měsíců roku 2008 odeslal Vivantis 75 000 zásilek, což představuje 30 % z celkového počtu objednávek. Oproti roku 2007 znásobila společnost v měsíci prosinci obrat o 40 %, a to navzdory medializované hospodářské krizi. Ze všech obchodů Vivantisu měl loni nejvyšší návštěvnost e-shop Parfemy.cz, který jen za měsíc prosinec navštívilo 311 000 unikátních návštěvníků. Také z hlediska konverzního poměru, který vyjadřuje množství návštěvníků, kteří se stali zákazníky, loni dominovala internetová parfumerie s 8 %.    
 
Z hlediska výdajů na reklamu investovala společnost Vivantis a.s. loni nejvíce do internetového marketingu. A to i přesto, že jeho efektivita v poslední době klesá. „Stále se jedná o nejměřitelnější marketingové nástroje. Mít slušné výsledky však nyní znamená mnohem více práce. Měsíční náklady na internetovou reklamu se v našem případě pohybují v řádech milionů korun,“ prozradil Martin Rozhoň, který letos mimo jiné plánuje dokončit rozsáhlou modernizaci e-shopu Obleceni.cz, jehož prodejní cena loni přesáhla 600 tisíc korun. „Oblečení ideálně navazuje na naše další produktové skupiny. Sortiment e-shopu hodláme zaměřit převážně na značkové zboží,“ dodal Rozhoň.
 
Další článek



 


Další články

U ČMSS si můžete předpřipravit smlouvu on-line

U ČMSS si můžete předpřipravit smlouvu on-line

Před 5 hodinami  |  Rybová Romana
Jak zbytečně neprotopit majlant?

Jak zbytečně neprotopit majlant?

Každý rok nás tepelná pohoda stojí velkou část rodinného rozpočtu.

Před 7 hodinami  |  Ondráčková Kamila  |  1

Levné hypotéky motivují k nákupu nemovitostí

Levné hypotéky motivují k nákupu nemovitostí

Před 9 hodinami  |  Ondráčková Kamila
Češi chtějí více e-shopů zaměřených na potraviny a hobby

Češi chtějí více e-shopů zaměřených na potraviny a hobby

Před 11 hodinami  |  Ondráčková Kamila
Víte, na jak dlouho máte smlouvu u dodavatele? Jak to zjistit?

Víte, na jak dlouho máte smlouvu u dodavatele? Jak to zjistit?

Někteří dodavatelé motají spotřebitelům hlavy víc, než je zdrávo.

Před 19 hodinami  |  Poncarová Jana

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená