FinExpert.e15.cz

Ve slevách nakupujeme nejčastěji elektroniku a oblečení

I když jsou pro nás Vánoce finančně náročné období, téměř vždy počítáme s následnými nákupy ve vánočních výprodejích. Počítají s nimi 4 z 5 Čechů (82 %). Přitom téměř polovina (46 %) záměrně odkládá nákup zboží právě na toto období, kdy je možné nakupovat za nižší ceny. Nejčastěji ve slevách nakupujeme elektroniku (58 %) a oblečení či obuv (47 %). 

Češi během svátků rádi odpočívají a hektický čas přeplněných prodejen nechávají až na leden. Více jak třetina (39 %) čeká s vánočními výprodeji až na průběh ledna na rozdíl od pouhých 14 %, kteří jsou nedočkaví a do prodejen se ženou už 27. prosince. Nejčastějším místem nákupů jsou kamenné prodejny (86 %), ale více jak polovina respondentů (54 %) nakoupí v internetových obchodech. Pro čtvrtinu těch, kteří se nechystají nakupovat ve výprodejích, jsou hlavním důvodem prodejny s neúnosně velkým počtem nakupujících

Klepněte pro větší obrázek

Češi a nakupování v prosinci a lednu

Zdroj: Equa bank

Další článek


 

 


Další články

Hrubá vs. čistá mzda: Jak velké jsou rozdíly a proč?

Hrubá vs. čistá mzda: Jak velké jsou rozdíly a proč?

Hrubá mzda je základním údajem pro výpočet té čisté.

Před 1 hodinou  |  Gola Petr  |  1

Fórum: Kam "nacpat" peníze?

Fórum: Kam "nacpat" peníze?

Včera  |  Fórum FinExpert.cz
Státní rozpočet má přebytek 55 mld. Kč, zaplatili jsme si ho třikrát

Státní rozpočet má přebytek 55 mld. Kč, zaplatili jsme si ho třikrát

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  4
Penězům rozumíme, ale neumíme si je užít

Penězům rozumíme, ale neumíme si je užít

Včera  |  Ondráčková Kamila  |  2
Jak na Vánoce bez dluhů?

Jak na Vánoce bez dluhů?

Máme pro vás několik tipů, jak Vánoce přežít s co nejmenším průvanem v peněžence.

Včera  |  Štoudková Dagmar  |  4

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Průměrná mzda | Srovnání | Rodinný rozpočet | Nakupujeme

Češi maličko zbohatli, Západ ale zůstává v nedohlednu

Kupní síla obyvatel ČR dosahuje necelých 60 % průměru Evropy. více