FinExpert.e15.cz

Slevomat spustil prodej aut, jako první nabízí výběhový model Hyundai

Zákazníci populárního slevového portálu Slevomat již mezi nabídkami nebudou nacházet pouze poukazy na víkendové pobyty a masáže.

Jak společnost dříve avizovala, začala nově nabízet také osobní auta. První nabídku spolupráce využil dealer automobilky Hyundai, který inzeruje výběhový model i30 kombi. Zvýhodněné modely aut však na stránce nekoupíte přímo.

Prodej sice vypadá jako každá jiná transakce na portálu, zákazník však uhradí pouze rezervační poplatek. Ten se pohybuje ve výši pěti tisíc korun a zákazníkovi zajistí, že automobil koupí se slevou, která u současné nabídky činí čtyřicet tisíc korun. Zájemce však může peníze také využít k nákupu příplatkové výbavy automobilu. Finální platba pak proběhne až po podpisu smlouvy u dealera.

Šetříme | Cestování

Chcete ušetřit za benzín? Tak těmto mýtům nevěřte

Seznamte se s nejčastějšími mýty okolo spotřeby paliva.

S nápadem přišel sám Slevomat, podle tiskového mluvčího Tomáše Holého však již nyní reakce automobilek prozrazují, že zájem o službu bude velký. „Ano, jednáme i s dalšími dealery, aktuálně řešíme výběr modelů a stupně vybavenosti,“ řekl Holý pro E15. Slevomat se částečně inspiroval u své slovenské sesterské pobočky. Ta v minulosti nabízela například montované domy se slevou deset tisíc eur, podle tehdejšího vyjádření vedení Slevomatu se jich prodalo více než dvacet.

„Již delší dobu sledujeme, že se proměňuje skladba zákazníků, kteří jsou stále náročnější a jsou ochotni více utrácet, tomu se snažíme přizpůsobit i nabídku. Právě proto chceme přicházet se službami a zbožím, které není v oblasti e-commerce obvyklé,“ řekl ke změně skladby nabídky na slevovém portálu Tomáš Holý. Rovněž dodal, že nabídku montovaných domů mohou na portálu očekávat také čeští zákazníci, za ceny podobné jako na Slovensku.

K neotřelé marketingové technice se nikdo z vedení autosalonů Centrum Praha a Centrum CB, kterých se akce týká, nevyjádřil, osoba zodpovědná za nabídku na slevovém portálu prý není v současné době ve firmě k zastižení.

Může se tedy pouze spekulovat o tom, zda nabízení automobilů na slevovém portálu není součástí další masivní marketingové kampaně značky. Ta se v minulosti vyznačovala především reklamami namířenými proti mladoboleslavské Škodě. Do dřívější kampaně se zapojili rovněž samotní prodejci, kteří ve svých showroomech kromě vozů Hyundai předváděli také vozy automobilky Škoda. Akce se však s velkým úspěchem neshledala a nové zákazníky nepřilákala. 

Více na www.E15.cz

Další článek


 

 


Další články

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

2.  12.  2016  |  Fórum FinExpert.cz
Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

2.  12.  2016  |  Ondráčková Kamila
Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Nákupní horečka, opakující se každým rokem, již vypukla.

2.  12.  2016  |  Štarková Petra  |  2

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Systém Finanční správy zatím prý funguje jak má...

2.  12.  2016  |  Pospíšil Aleš  |  5

Pojištění „na blbost“? Může se opravdu hodně vyplatit

Pojištění „na blbost“? Může se opravdu hodně vyplatit

1.  12.  2016  |  Rybová Romana

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená