FinExpert.e15.cz

Servis 24: V zajetí bezpečnosti


Hawkey  |  07. 12. 2007 01:14  |  [85.207.252.xxx]

No můj názor je, že přístupové údaje, k jakékoliv službě týkající se mých peněz, velmi pečlivě uschovám. Přiznávám, že otravné je už samo hledání těchto údajů v balíku jiných důležitých dokumentů. Již jsem to absoluvoval - vlastní vinou, když jsem tvrdošijně zadával staré heslo.

To že nelze odblokovat účet či vygenerovat heslo na pobočce, považuju za pozitivní. Nějací koumáci by pak přišli k vašemu přihlašovacímu číslo, u známého v bance by si nechali změnit heslo (jakože na občanku) a peníze by byli v čunu. Anonymita telefonní linky a nutnost znát další heslo, je v tomto případě prospěšná. Ikdyž, znovu zdůrazňuji, otravná.

Odpovědět  |   | 
karel  |  07. 12. 2007 10:16  |  [81.201.62.xxx]

Měl jsem stejný problém jaký je uváděn v článku, tedy zablokovaný účet, ale u ČSOB. Vše jsem bez problémů vyřídil druhý den na přepážce banky, nepřijde mi nebezpečné, když po ověření dvou dokladů totožnosti a navíc jsou všude kamery, mi byl za cca pět minut odblokován účet, který jsem si bloknul vlastní vinou.

Odpovědět  |   | 
Jak  |  13. 12. 2007 20:18  |  [88.146.40.xxx]

jAK SI LZE PROBOHA BLOKNOUT UCET VLASTNI VINOU!!!

NEUMIM SI TO U EBANKY PREDSTAVIT, JAK TO DOKAZU? :-ddd

Odpovědět  |   | 
ja  |  14. 12. 2007 07:00  |  [194.149.101.xxx]

treba zapomenes heslo a ses v cudu my mame v CS zablokovany servis24 a da docela praci to zaridit.

Odpovědět  |   | 
visitor  |  07. 12. 2007 13:10

Me se stalo to same u CS. Za negativum ale povazuji par veci.

1/ Nikdy mi nikdo nerekl ze budu jeste potrebovat heslo k telebankingu (takze jsem ho stejne jako pisatel clanku vyhodil). 2/ Odblokace hesla me prisla na 100Kc. (vysoka cena za automaticke poslani dopisu) 3/ Jak psal nekdo na svem webu se da tohoto zneuzit. Cisla k prihlasovani nejsou uplne nahodna a tak jiste rady jde odhadovat a nejaky vtipalek by mohl zkouset jedno po druhem zablokovavat.

Zda je tento system nebo system CSOB lepsi polemizovat nebudu. Jeden je vice uzivatelsky privetivy a druhy je bezpecnejsi. Nebo CS neveri svym urednikum ze jsou natolik inteligentni, aby podle dvou dokladu a podpisu zkontrolovali totoznost?

Jsem uz poucen moje bezpecnostni heslo za 100Kc mam peclive uschovane.

Odpovědět  |   | 
ASD  |  30. 06. 2010 07:05  |  [220.169.8.xxx]

Buy replica handbags or handbags on sale, [url=http://www.handbagsmine.com]louis vuitton[/url]

Odpovědět  |   | 
pavel  |  07. 12. 2007 01:26  |  [85.71.187.xxx]

Taky se mi to stalo - už dvakrát (nové zaslání bezp. kódu stojí tuším 100 Kč). No ale článek ukazuje jak je to nastavené a není to vymyšlené špatně. takže jak sis to představoval že to mají udělat? na dobré slovo?

Odpovědět  |   | 
syky01  |  07. 12. 2007 01:43  |  [83.240.1.xxx]

Tak nevím jestli je bezpečnější něco diktovat do telefonu nebo osobně dojít na pobočku kde mají mnohem lepší možnost ověřit si mojí totožnost...

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 07:23  |  [194.228.235.xxx]

"Ale že mi službu neodblokují ani na přepážce po předložení občanského průkazu, to mi hlava nebere."

Přesně tak. Taky jsem si to zablokoval, vlastní chybou, taky jsem šel na pobočku a zíral. Jak to dopadlo po telefonu už nevím, ale vím, že to celé aspoň týden trvalo.

O změně banky začnu uvažovat až zavedou těch 1,50 za SMS. K_r_e_t_e_n_i.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 12. 2007 21:03  |  [195.70.148.xxx]

No tak nechci se zastavat, ale spořka byla mezi posledníma co si za to poplatek nebrala, zkus si nechávat posílat třeba inf. mail u ebanky a to u nich mám obrat několik set tisíc měsíčně.

Odpovědět  |   | 
Cwl  |  07. 12. 2007 01:32  |  [78.136.145.xxx]

Mám stejnou zkušenost a to hned dvakrát. Já starý dopis našel, ale mám servis24 také dlouho a oni tak nějak ty údaje měnili a už neposlali. Situace se mi už dvakrát opakovala - chybné heslo. Nakonec jsem zjistil, že pomůže vymazání cache prohlížeče... Používám ebanking u dalších tří bank a podobné problémy tam nemám a také vzhledem k průšvihu, který mi v létě spůsobila jedna "poradkyně" ze Spořitelny, zvažuji u nich zrušit účet... P.S. Telefonická podpora u Servisu24 je opravdu "přeochotná". Jediný kdo si s tím poradil, byly nakonec slečny na přepážce v pobočce...

Odpovědět  |   | 
Láďa  |  07. 12. 2007 01:40  |  [86.49.112.xxx]

Heslo mám uložené v KeePassu, tzn. neexistuje možnost, že bych udělal někde překlep. Výsledek stejný, zablokovaný přístup.

Odpovědět  |   | 
Franklin  |  07. 12. 2007 02:15  |  [89.176.2.xxx]

I já mám stejnou zkušenost: prokazatelně jsem zadal správné heslo, ale zablokovaný přístup. Stalo se to přesně ten den, kdy do Servisu 24 naimplementovali nové funkce, mimo jiné nová pravidla pro tvar hesla

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 12. 2007 02:53  |  [89.103.134.xxx]

jj, přesně, ten samý den, to samá, 100 % jsem zadal správnou kombinaci čísla a hesla....

Odpovědět  |   | 
pepa  |  07. 12. 2007 07:14  |  [212.65.229.xxx]

@Franklin, Petr: a meli jste heslo, ktere odpovidalo novym pravidlum pro hesla?

Odpovědět  |   | 
JeCh  |  07. 12. 2007 07:21

Mně se tohle stalo už asi 4x. Ve všech případech jsem si 100%ně jistý, že chyba nebyla na mojí straně. Dřív chtěli číslo smlouvy (respektive číslice z něj). Naposledy ale po mě chtěli taky ten bezpečnostní kód, tak jsem se ptal, kde ho jako seženu. Bylo mi řečeno, že mi ho poslali poštou. Tak jsem začal trhat a prohledávat starý obálky od banky a samozřejmě to bylo v tej poslední.

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 07:24  |  [194.228.235.xxx]

No dobře, i kdyby neměl, tak to přece nemůžou změnit tak, aby těm, co takové heslo nemají, změnili nebo znemožnili přístup k ůčtu!

Odpovědět  |   | 
David  |  08. 12. 2007 09:00  |  [85.207.165.xxx]

Mě se stalo totéž - jsem si jistý, že jsem zadal správné heslo a stejně se mi účet zablokoval. Heslo novým pravidlům určitě odpovídalo (resp. je daleko delsi a je tam vic neobvyklych znaku).

Nastesti znam sve heslo na telebanking, takze odblokovani me stalo jen trochu nervu a cestu na pobocku + potreboval jsem nutne zaplatit fakturu, tudiz i 45 Kč za příkaz na přepážce. Když vidím, že šlo o systémovou chybu ČS, možná to z principu zkusím reklamovat.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  10. 12. 2007 09:07  |  [194.228.235.xxx]

Me se stalo to same a zduraznuji, ze jsem mel heslo vygenerovane KeePassem (12ti mistny kod, velke-male-cislice) a ulozeny. Tzn. k chybe nedoslo na me strane, ale na strane Ceske sporitelny.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  07. 12. 2007 09:17  |  [88.102.202.xxx]

mě se stalo to samé, chtěl jsem se podívat, zadám heslo klasicky,jako už několikrát předtím a nic...tak tedy znovu a nic...potřetí taky nic..a ejhle - zablokovaný přístup...divil jsem se,páč heslo zadávám skoro denně a nikdy jsem neměl problém

Odpovědět  |   | 
CZ  |  07. 12. 2007 11:55  |  [213.29.154.xxx]

U mě naprosto stejná písnička... po odstávce Servisu 24 už jsem se do něj nepřihlásil, byť heslo bylo správné. Výsledek - S24.

Na rozdíl od autora článku jsem vše hned vyřešil přes infolinku Servisu 24, ale prohledávat stohy dokumentů kvůli několika číslům taky nebylo zrovna příjemné.

Nechápu, co ČS neustále vymýšlí. Paralelně si vedu účet i ČSOB, kde internet banking sice nevypadá kdovíjak, ale jednoduše funguje. A to je právě to, co od něj požaduji... Servis 24, i přes to, že ve jménu "zvyšování kvality služeb", spíše nefunguje než naopak. Jeho bezpečnostně paranoidní chování mi už leze krkem. Když připočtu poplatky za kdejakou hloupost, nemám dál důvod zůstávat. Vzhledem k tomu, že mě účet nic nestojí (Student+), nechám si ho kvůli kreditní kartě navázané na PayPal, ale finančně už budu žít pouze skrze ČSOB...

Česká spořitelno, trhni si!

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  07. 12. 2007 14:04  |  [212.47.14.xxx]

Mam podobnou zkusenost, tenkrat to byla ale moje blbost - zapnuta numericka klavesnice na NTB. Jen jsem mel vetsi stesti na prepazce, slecna mi obe cisla vytiskla a nemusel jsem je pracne hledat. Nicmene i tak mi to zabralo pres tyden.

Jo a moznost vymenit posilani stavu uctu smskou za posilani stavu uctu e-mailem (ktery si rozhodne nikdo nemuze cestou precist) me take moc tesi.

Kdyz k tomu pridam nehorazne poplatky za vedeni uctu, operace, ucetni polozky, doruceni vypisu, vybery z bankomatu a nevim co jeste...

Jestli m-bank bude fungovat, neni co resit.

Odpovědět  |   | 
Petr2  |  07. 12. 2007 10:33  |  [195.250.138.xxx]

Tak to je zajímavé, mě se totiž stalo úplně to samé, s tím rozdílem, že já používám aplikaci eWallet. Momentálně mám zablokovaný účet

Odpovědět  |   | 
citrusak  |  07. 12. 2007 05:08  |  [82.114.217.xxx]

co takhle zkusit zverejnit pripady s reklamaci vyuctovani od nasich mobilnich operatoru, ale ne pokud to bylo jeden mesic a nasledujici mesic to bylo ok, ja konkretne mam problem u operatora XX, kazdy mesic se mi uctuje na fakture urcity balicek ktery mam deaktivovany v prubehu 7 mesice dodnes se na fakture porad objevuje poplatek za tuto sluzbu, ja ji v systemu nevidim aktivni operator taky ne, ale na fakture se vzdy objevi jeji zpoplatneni. Vzdy mi castku za tuto sluzbu prominou a odpusti, ale nebavi mne porad volat na operatora a reklamovat ze zase je to nauctovano? Smlouvu mam na dva roky tak snad to nebdue cele dva roky jinak prechazim k jinemu

Odpovědět  |   | 
maikcrew  |  07. 12. 2007 05:52  |  [85.160.69.xxx]

Měnili způsob hesel proto ti to asi nešlo. Měním si ho furt a nemám s tím žádný problém. Nechám si ho vygenerovat ve Win Organizeru smíšený 8 místní.

Ale abych pravdu řekl tak jsem byl spokojenější u GE nemusel jsem čekat takové fronty. Teda u nás.

Odpovědět  |   | 
Freddy QUIMBY  |  07. 12. 2007 06:20  |  [86.49.28.xxx]

Zdravím, tak se mi to stalo a byl jsem si jist, že heslo zadávám správně. Přístupové údaje se měnily, ale banka rozesílala dopisy s novými údaji. Všechno pečlivě zakládám, takže jsem dopis našel. Na linku pro odblokování volám těsně předtím, než jdu spát = tzn. hodně pozdě v noci, a jsem hnedle u operátorky. Za tři minut je po všem Pěkný den

Odpovědět  |   | 
honzík  |  07. 12. 2007 06:20  |  [132.68.13.xxx]

Mě to taky naštvalo. Ale jelikož přístup k internetbankingu potřebuju celkem často, vytvořil jsem si účet u eBanky a ČS jsem zrušil.

Odpovědět  |   | 
karel  |  07. 12. 2007 10:12  |  [81.201.62.xxx]

bohužel jsem měl podobnou zkušenost jako autor článku v Ebance, kde jsem náskedně konto zrušil a zatím jsem spokojen v ČSOB

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  07. 12. 2007 11:57  |  [213.192.18.xxx]

Jaký jsi měl konkrétní problém s ebankou? Ztratil jsi SIM kartu? Zapomněl heslo do bankovní aplikace na SIM? Zapomněl svoje rodné číslo? A pokud tomu tak opravdu bylo, stačí zajít na přepážku a aplikaci ti nahrají na novou sim kartu a můžeš vesele dál používat... Nevím absolutně o čem mluvíš.

Odpovědět  |   | 
Lasman  |  07. 12. 2007 17:21  |  [193.85.96.xxx]

Přesně jak píše Lukke, to by mě zajímalo, jak u eBanky se ti může zablokovat účet jako u ČS. Spíš bych to viděl, že pěkně kecáš, nebo si tak mimo, že máš účet u jiné banky a ani nevíš u které.

Odpovědět  |   | 
prorok  |  07. 12. 2007 06:25  |  [83.69.50.xxx]

pan autor je správnej trotl. Jsem zvědavej, až změní banku a poztrácí všechny dokumenty s přístupovýma kódama jak bude čumět jak píča, že musí něco udělat. Takový kokoty bych na internetbanking ani nepouštěl.

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 07:27  |  [194.228.235.xxx]

Pan prorok je zřejmě ředitel zeměkoule. U kvalitního autentifikačního systému musí vždy existovat více jak jedna možnost ověření. Osobní návštěva banky a prokázání se OP by měla mít největší váhu.

Odpovědět  |   | 
controlP  |  07. 12. 2007 08:22  |  [85.207.155.xxx]

A ono u ČS neexistuje víc možností ověření? Co třeba používat certifikát(resp. kartu)? Nebo jinak, dneska už se nemusi volat operatorkám, na odblokování maji na telefonu automat, stačí číst ty zprávy od spořitelny. To že někdo neschovává papír z banky, na kterým je napsáno heslo a klientské číslo samozřejmě neni chyba banky.

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 08:31  |  [194.228.235.xxx]

To jste mě nepochopil. Mám na mysli více způsobů ověření při zablokování. Jestliže existuje jen jeden po telefonu s klientským číslem, které je opravdu někde na papírku snadné ztratit, pak je to IMHO málo.

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 08:33  |  [194.228.235.xxx]

Nebo ještě jinak - stavět telefonní ověřování nad osobní návštěvu mi připadá jako luxusní backdoor pro sociální inženýrství.

Odpovědět  |   | 
CZ  |  07. 12. 2007 12:02  |  [213.29.154.xxx]

Já bych zase lidi s Vaším slovníkem nepouštěl ani na internet, co máte z toho... ;)

ČS zkouší, co lidé vydrží. Vysoké poplatky, nefungující internet banking, přeplněné pobočky, fronty u bankomatů, paranoidní bezpečnostní politika, atd. atd., a i přes to se jedná o banku s největším počtem klientů... Češi jsou opravdu divný národ :/

Odpovědět  |   | 
gloern  |  07. 12. 2007 06:46  |  [85.119.91.xxx]

v nasi rodine mame dva ucty u CS stalo se nam to u obouch. to bude pekna sumicka, kdyz tam kazdy posle stovku. me tak napda jestli to neni nahoudou zamer.

Odpovědět  |   | 
uda  |  07. 12. 2007 06:52  |  [85.207.43.xxx]

Tak přesně tohle se mi včera taky stalo, chtěl jsem se přihlásit na servis 24 a ejhle špatné heslo nebo klientské číslo.Taky jsem si lámal hlavu jak je to možné když už službu používám zhtuba 3 nebo 4 roky.Bouhžel jsem dopadl jako pisatel, šel jsem do spořitelny a udělal to samé jako on ale akorát já měl všechny hesla a čísla uschovány tak mi to odblokovali hned.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 12. 2007 07:06  |  [80.188.47.xxx]

Včera jsem taky přihlašoval a více méně bez problémů. Jediný problém který jsem zaznamenal, že to na chvíli zamrzlo, ale po opětovném přihlášení jsem vše dokončil bez problémů. Ke zkušenosti autora článku můžu říct jen jediné. Je to dobře zabezpečené. Banka k účtu nikoho nepustí, ani když ukážete občanku. Tyhle komplikace jsou daň za to, že banka chrání vaše prostředky. Ohledně k zabezpečení dokumentů s bezpečnostními čísly zvažuji možnost ukládat takovéto dokumenty do bezpečnostní schránky v bance.

Odpovědět  |   | 
ggll  |  07. 12. 2007 07:23  |  [89.24.250.xxx]

Tak to same se stalo me - zablokovane heslo, pritom bylo spravne. A V bance kde jsem si vyzvedaval bezpecnostni heslo a ani na infolince nepriznali, ze je to tim, ze moje heslo nesplnuje nove pozadavky. Myslim, ze je to dost nesolidni jednani.

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 07:31  |  [194.228.235.xxx]

------------------- Vážení klienti,

pro zvýšení komfortu při obsluze účtů prostřednictvím služby SERVIS 24 jsme pro Vás od 25. listopadu 2007 připravili několik novinek:

V případě, že si zablokujete přístup do aplikace Internetbanking, můžete odblokování nyní provést také pomocí automatické hlasové služby SERVIS 24 Telebanking na telefonním čísle 844 11 11 44. Odblokování hesla pro Internetbanking najdete pod volbou "2" v hlavní nabídce (podpora uživatelů služby SERVIS 24) a stisku tlačítka "4".

V rámci zahraničního platebního styku a přeshraničního převodu v EUR můžete nejen nově využívat expresní platby, ale byl také zrušen limit 50 000 EUR pro realizaci transakcí přeshraničního převodu v EUR (zrušení limitu nemá vliv na zpoplatnění úhrad převyšujících částku 50000 EUR, tj. tyto úhrady se provádějí za standardní poplatek zahraničního platebního styku i když byl příkaz klientem zadán ve formuláři Přeshraničního převodu v EUR).

Z důvodu posílení bezpečnosti přihlašovacího hesla do aplikace SERVIS 24 Internetbanking byla nastavena nová pravidla jeho tvorby: Každé _nově_ zadávané bezpečnostní heslo do aplikace Internetbanking musí mít minimální délku 8 a maximální délku 30 znaků a musí obsahovat minimálně dvě písmena a současně minimálně dvě číslice (je třeba také rozlišovat malá a velká písmena a nepoužívat diakritiku).

Na první stránce SERVIS 24 Internetbanking najdete inovovaný přehled produktů přiřazených k obsluze přes SERVIS 24 Internetbanking - produkty jsou nově členěny do skupin podle typů produktů.

Aktuální podobu struktury IVR služby SERVIS 24 Telebanking stejně jako aktualizovanou Uživatelskou příručku ke službě SERVIS 24 najdete na našich webových stránkách www.csas.cz v části Ke stažení / Příručky / SERVIS 24. --------------

Cituji: Každé _nově_ zadávané bezpečnostní heslo do aplikace Internetbanking...

Proto jsem se přihlásil i se svým dlouhým, ale písmena neobsahujícím heslem. Proto nechápu, že se systém zablokovával, když se lze přihlásit i se "starým" heslem.

Odpovědět  |   | 
MIlan  |  07. 12. 2007 07:57  |  [62.168.25.xxx]

1. No možná to znamená, že to je to heslo, které "nově" zadáte při přihlášení, i když je to "staré" heslo...

2. Pokud se klient nemůže dostat ke službě, na kterou má nárok JE TO TAKY BEZPEČNOSTNÍ PROBLÉM. Takže není možné konstatovat, že se bezpečnost služby zvýšila. Jinak by zcela nedostupná služba byla paradoxně tou nejbezpečnější.

3. Všechny banky mají problémy. Měl jsem zablokované heslo do ING - někdo generoval náhodně účty a hesla a po třech neúspěšných pokusech to zablokoval...

4. Pokud mám jenom 3 pokusy, není síla hesla až tak důležitá jestli mám 24^8 nebo 34^8 variant pro útok hrubou silou, je to celkem šuma-fuk (A to musím znát délku hesla). Pochopitelně by to šlo omezit taky 3 pokusy a další 3 za hodinu nebo 24 hodin apod. Ono by jste tak ale stejně mohl ztratit daleko více času...

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 08:19  |  [194.228.235.xxx]

ad. 1: Já jsem to pochopil tak, že až mě s24 vyzve ke změně hesla, už nebudu moct zadat slabé heslo, ale zatím že je to v pohodě.

ad. 2: Souhlas

ad. 3: Taky souhlas. Podle mě je zase trochu zvláštní ověřování pomocí SMS, protože když už jsem v systému, můžu přece mobil změnit. Na druhou stranu jsem se "z donucení" hypotékou stal klientem i GE a ti mají ověření SMS již při přihlašování, což považuji za rozumnější.

Odpovědět  |   | 
Zivan  |  07. 12. 2007 08:33  |  [88.102.6.xxx]

Informace o zmene cisla mobilu se odesle i na stare cislo, takze zjistis, kdyz se ti nekdo dostane do systemu a zmeni ti ho.

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 08:51  |  [194.228.235.xxx]

Tak to jo, ale pokud to nevyzaduje pres toto stare cislo i overeni, pak je to taky k nicemu. Dojde mi oznameni, ze se mi nekdo naboural do uctu a nez neco podniknu, muze byt vybileny.

Odpovědět  |   | 
zajDee  |  07. 12. 2007 09:37

Alespoň u GE je při změně čísla potvrzení prostřednictvím bezpečnostního kódu zaslaného SMSkou vyžadováno.

Odpovědět  |   | 
Fido  |  07. 12. 2007 13:27  |  [81.92.157.xxx]

U sporitelny taky.

Odpovědět  |   | 
Denkez  |  07. 12. 2007 12:09  |  [195.178.65.xxx]

Změnit číslo mobilu není vůbec jednoduchá záležitost. Také se přitom důkladně ověřuje totožnost klienta přes jeho bezpečnostní kód, nehledě k zaslání informace o tom na staré číslo.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 20:58  |  [89.102.172.xxx]

A změna se projeví až po 12ti hodinách.

Odpovědět  |   | 
Czenda  |  07. 12. 2007 09:41  |  [213.192.26.xxx]

U GE se mobilní číslo mění jen na pobočce.

Odpovědět  |   | 
CZ  |  07. 12. 2007 12:11  |  [213.29.154.xxx]

ad 1. - ad 3.:

Souhlas.

ad 4.:

Naprostý souhlas. U ČSOB si to uvědomili a jako heslo se používá pětimístný číselný pin (což je pouze nějakých "30240" kombinací). Bezpečnostní paranoia ČS imho není na místě - pokud unikne heslo jinak, např. chybou lidského faktoru, pak už jeho délka a složitost nehraje roli...

Jak prosté, můj milý Watsone :)

Odpovědět  |   | 
Harvester  |  07. 12. 2007 12:21  |  [194.228.235.xxx]

Já teda nevím, ale pětimístný číselný PIN má přece právě 100000 kombinací, ne?

Odpovědět  |   | 
CZ  |  07. 12. 2007 13:12  |  [213.29.154.xxx]

Uf, samozřejmě máš pravdu, omlouvám se.

Počítal jsem kombinace bez opakování. V PINu se samozřejmě čísla opakovat můžou, takže správně je 10^5, tedy 100 000 - v případě, že na začátku může být nula ;)

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 12. 2007 08:13  |  [213.226.192.xxx]

Mám podobnou zkušenost i s následnou komunikací přes telefon. Kromě toho mám se Servisem 24 další negativní zkušenosti - kromě výpadků v poslední době je to hlavně rychlost a dále některé možnosti týkající se do investování do podílových fondů - přes Servis 24 jsem provedl nákup podílových listů, vše proběhlo OK, objevilo se i referenční číslo transakce. Po cca 14 dnech jsem si uvědomil, že jsem nedostal žádné potvrzení poštou. Následně jsem zjistil, že transakce vůbec neproběhla a že po ní v celém systému (i když měla referenční číslo) není ani stopy. Po reklamaci, následných telefonátech a korespondenci, kdy mi byla neustále doporučována návštěva pobočky (PROČ??!! - právě proto jsem si snad platil SERVIS 24 abych na tu pobočku nemuse!!) mi konečně byla reklamace uznána (cena fondu se mezi tím samozřejmě podstatně změnila, takže celý obchod byl v háji) - bylo konstatováno, že v SERVISU 24 je chyba a bylo mi přislíbeno, že až do opravy této chyby nebudu platit poplatky za vedení účtu a servis 24. To se stalo někdy v lednu nebo začátkem února. V průběhu dubna jsem si stáhnul elektronický výpis za 1. čtvrtletí (vygenerování elektronického výpisu je samozřejmě také zpoplatněno) a ejhle, v každém měsíci se vyskytovala obvyklá položka "poplatek za vedení účtu". Následně jsem celý kolotoč telefonátů a reklamací (reklamoval jsem reklamaci) absolvoval znovu a někdy v dubnu nebo květnu mi byly poplatky za vedení účtu skutečně vráceny. Bohužel ve stejné době jsem zjistil, že chyba v SERVISU 24 týkající se nákupu podílových fondů na kterou jsem počátkem roku upozorňoval stále přetrvává. Takže řešení z mé strany bylo poměrně jednoduché, v České spořitelně jsem zrušil účet a přesunul ho jinam. Toto řešení doporučuji všem, kteří nejsou spokojeni s kvalitou služeb tohoto pofidérního finančního ústavu a jejich přemrštěnou cenou. Za sebe mohu uvést, že využívám kombinaci služeb ING + FIO a musím řící, že za služby zhruba ve stejném rozsahu jako u ČS (ale v praxi podstatně rychlejší) tam neplatím ani korunu. Totéž platí i pro novou mBank. Proto doporučuji všem, kdo nejsou se službami našich tzv. bank spokojeni aby nedali na jejich nekonečné plané sliby a řeči o "kvalitních službách" popřemýšleli o podobném řešení.

Odpovědět  |   | 
df_cz  |  07. 12. 2007 08:38

Taky se musím přidat, stalo se mi to samé. Ale mě se to stalo ještě před změnou, najisto jsem zadával správné heslo a bum. Je fakt, že kdybych měl potřebné údaje u sebe, tak by odblokování trvalo jen chvilku, ale takhle to byl běh na dlouhou trať. No, povedlo se to poměrně rychle i díky spolupráci a ochotě v ČS, cca za týden jsem byl opět on-line. Do té doby jsem měl možnost ještě GSM Bankngu, i když jeho spolupráce s mou Nokií E65 byla řekněme 10ti procentní.... Ještě že jsem ho mohl ovládat z jiného telefonu... Teď už je vše při starém.

Odpovědět  |   | 
doomy  |  07. 12. 2007 08:53  |  [217.196.213.xxx]

Jsem také postižený, vysvětlení zablokovaných účtů najdete na tomto odkaze: http://latrine.dgx.cz/kolaps-e-bankingu-nyni-prakticky

Vyjádření České spořitelny: Nesprávná kombinace klientského čísla a hesla skutečně vede k zablokování přístupu ke službě SERVIS 24 Internetbanking, neevidujeme však zvýšený počet blokovaných uživatelů. Použitý princip tří chybných zadání hesla je zcela běžný pro bankovní i nebankovní aplikace, co se týče přesného algoritmu, nemohu pochopitelně sdělovat bližší podrobnosti. Přístup ke službě SERVIS 24 Internetbanking odpovídá stávajícím standardům. V případě úmyslného jednání s cílem poškodit banku, nebo její klienty, podnikne banka všechny právní kroky k tomu, aby této činnosti zamezila.

Odpovědět  |   | 
CZ  |  07. 12. 2007 12:16  |  [213.29.154.xxx]

"Neevidujeme však zvýšený počet blokovaných uživatelů"

Tomu říkám arogance přímo do nebe volající... to jsme se asi všichni stali součástí nějaké davové halucinace :)

Odpovědět  |   | 
Tommy007  |  07. 12. 2007 12:42  |  [212.24.144.xxx]

Na jednu stranu je blokování loginu po 3 neúspěšných pokusech o přihlášení potenciální nebezpečí (kdokoliv vám může zablokovat účet). Na druhou stranu jakou jinou možnost máte ... blokování IP je neúčinné (stačí mít dostatečně velký botnet), atd.

Jediné co by to rozumně vyřešilo je například kvalitní captcha, která by omezila možnost brute-force útoků.

Odpovědět  |   | 
IRZI  |  07. 12. 2007 09:00  |  [77.48.24.xxx]

Pouziva sporitelni Servis24 od jeho zacatku a nemam s nim vetsi problemy. Take jsem si uz prosel martirium se "zapomenuty" bezpecnostnim heslem a pevne doufam, ze uz to nikdy nebudu muset podstoupit. Ted nejakou dobu pouzivam i aplikaci mojeBanka od KB a mam pocit, ze Servis24 je prijemnejsi.

Nicmene jsem zvedava, jak bude vypadat mBank portal

Odpovědět  |   | 
Vande  |  07. 12. 2007 09:17  |  [85.160.12.xxx]

Moje zkušenost s ČS a Servisem24 skončila tím, že jsem odešel k jiné bance.

Odpovědět  |   | 
smarty  |  07. 12. 2007 09:23  |  [80.188.31.xxx]

Chtel bych Vam podekovat za clanek a rici, ze chyba je pouze na Vasi strane. Mel jste si precist email hned, ne odkladat. Pak ze zadate 2 spatne heslo, nevzpomenete si, ze Vam hrozi zablokovani, nevzpomenete si ani na precteni emailu (kdy byste se k nemu tedy asi dostal, hm?) a zadate potreti blbe... Vase hloupost. Jelikoz kolega odblokovaval svuj ucet DVAKRAT v jednom tydnu, moc dobre vim, jak se to dela. Zavolate na linku, kam volal, nemel problem se dovolat ihned. Nadiktoval cisla, ktera operatorka chtela, nicmene take spatne, nemel listek, ktery jste asi zahodil, s sebou ale pouze si je opsal. Tak ho operatorka poslala na pobocku, kde mu odblokuji ucet. Zasel tam, odblokovali. Nevidim v tom problem. Maji Vas na vsechno upozornovat? Nepripadal byste si potom jako blbec, ze Vam stale melou dokola to stejne? Potom byste tu psal, jak dela CS z klientu blbce, a neustale je upozornuje na ty stejne voloviny, ktere patri k zakladu bezpecnosti. Tipuji ze zkusenosti, ze jste uzivatel, ktery ma hesla ke vsemu moznemu napsany pod klavesnici, prilepeny na monitoru nebo ulozeny v telefonu ci jinem zarizeni (PC nevyjimaje). PS: nemam CS ale Ebankum kdyby chtel nekdo rypat, ze jsem zaujatej. Jen mam tolik zkusenosti s lidmi, kteri zapomenou heslo, protoze jsme je neinformovali o tom nebo o tom a nevedeli ze je to dulezite. Nic nez vymluvy. PS2: pracuji v IT, ne v bankovnictvi.

Odpovědět  |   | 
petr  |  26. 07. 2010 13:36  |  [94.112.108.xxx]

To se hned pozna, kdyz je nekdo IT :)

Odpovědět  |   | 
carlyi  |  07. 12. 2007 09:23  |  [62.245.112.xxx]

mám tu samou zkušenost,za 100kc

Odpovědět  |   | 
verca  |  28. 02. 2012 12:57  |  [83.208.169.xxx]

No jasni prave jaka koliv banka potrebuje penizky do kapsicky.tak kdyz to zadas dobre nejdeto a potom lidem uctuji 100 kc dobrej vydelek.

Odpovědět  |   | 
cthulhu  |  07. 12. 2007 09:24  |  [217.77.161.xxx]

pravda je nekde uprostred. ruku na srdce, precetl si autor opravdu podminky pouzivani S24, nebo je jako vetsina z nas bez cteni vyhodil? vec druha - nevim presne kdy mi novy bezpecnostni kod prisel (tipuji >5let) a myslim ze nebylo dostatecne od CSAS komunikovano, jak dulezity tento kod je a ze si ho mame uschovat v trezoru na pristich 10 let! Byl to podobny car A4 papiru stejny jako od nich chodi desitky (s nejakym ochrannym znakem nebo kyho certa). Ten uz jsem samozrejme nemel a prosel jsem si tohle "kolecko" (100kc penalta) - az na to ze na pobocku jsem ani nesel - vedel jsem ze to je zbytecne. Tento ocistec mel vsak svuj vychovny element - od te doby si moc dobre pamatuju podminky S24 a to byl myslim i ucel..

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 21:07  |  [89.102.172.xxx]

Bezpečnostní kód se rozesílal tak asi před rokem +-, možná toto léto, už nevím.

Dříve se používalo jako bezpečnostní kód číslo protokolu (smlouvy) S24.

Odpovědět  |   | 
Jabu  |  07. 12. 2007 09:31  |  [195.39.71.xxx]

Stalo se nám to stejné na obou účetch co máme u ČS. Když jsem objednával nový bezpečnostní kód, zároveň jsem podal reklamaci a žádost o vrácení 100Kč poplatku, pokud se zjistí pochybení ze strany ČS. Můj názor na změnu hesla je takový, že bylo zlikvidováno nebo nějak předěláno protože jsem tam něměl žádné číslo, což je teď povinné. Takže Vážení taky podejte reklamace ať je nás víc a kdo jste museli zaplatit 100 Kč za nový kód tak žádat navracení. Čím víc nás bude tím líp.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  07. 12. 2007 09:43  |  [217.117.217.xxx]

Dobrý den. Jo milí pane, kdo nedává pozor co se od něho žádá a co dostává. pak si nemůže stěžovat na reakci banky. Dnes je mnoho těch, který by peníze chtěli, ale bez jakéhokoli přičinění. Já jsem také dlouholetým zákazníkem tohoto ústavu, a vždy jsem dal na rdy. Proto jsem nikdy neměl potíže. A mimo jiné, jsem právě dnes hlasoval pro tuto službu do "Zlaté koruny". Přeji, aby jste v té jiné bance by spokojenejší. S pozdravem Milan

Odpovědět  |   | 

Zabezpečení založené na statických heslech je z principu nebezpečné, protože heslo může být vyzrazeno, způsobů jsou spousty. Místo aby ČS změnila princip zabezpečení, tak těch hesel různě po systému rozestrká padesát je fakt bezpečnost.

Aby zavedli nějaký token, nezávislý na PC, pro tvorbu jednorázových hesel a tak používali pro veškerou komunikaci (internet, telefon, pobočka) jako třeba eBanka, to je ani nenapadne.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 21:25  |  [89.102.172.xxx]

JJ, souhlas. Škoda že přestali nabízet autentizační kalkulátory. Já ho teda mám, ale až ukončí jejich podporu, budu muset jinam. Doma to neřeším, ale různě cestuji tam je potřeba.

Odpovědět  |   | 

Teď mají čipové karty, ale tam může být problém s použitím na cizím počítači, kalkulátor nebo SIM Toolkit Aplikace jako má eBanka (a asi i jiní) je prostě nedostižné řešení.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 23:08  |  [89.102.172.xxx]

Čipová karta mi nevyhovuje z důvodu střídání počítačů, SIM Toolkitovou aplikaci ČS má, zůstatek, jednorázový a trvalý příkaz, historie pohybu na účtu. Jakou má eB si už nepamatuji, ale bude asi lepší

Já ten kalkulátor používám jen na cestách, doma si vystačím s heslem. Ale docela by mě zajímalo jaké plány do budoucna ohledně již vydaných autentizačních kalkulátorů spořitelna má. Nabízet je přestala už před několika lety, po nějaké době pak proběhly tiskem a internetem že nechá stávající kalkulátory dožít a pak službu zruší. Nedávno jsem si nechal na pobočce preventivně vyměnit v kalkulátoru baterie, nakonec mi dali fungl nový Takže asi to hned tak rušit nebudou.

Odpovědět  |   | 

No eBanka má v SIM Toolkitu i autentizátor (Mobilní elektronický klíč - mek), funguje to takhle: Vlezu na eBanku, zadám klientské číslo, kliknu "Autentizační kód", přijde šifrovaná SMS, SIM Toolkit ji přijme a zpracuje, oznámí zprávu, vyzve k zadání PIN a po jeho zadábí mi ukáže obsah zprávy, kód opíši a jsem přihlášen. U platby to samé, vyplním platbu, kliknu "Certifikuj", stejným postupem převezmu kód, zadám do formuláře platby, odešlu platbu.

Toto je vlastně jediná funkce SIM Toolkitu, kterou používám. Je to universálně funkční, nezávislé na PC a hlavně bezpečné do té míry, že s klidným svědomím mohu používat internet banking i na potenciálně kompromitovaném počítači

Odpovědět  |   | 
powalec  |  08. 12. 2007 14:31  |  [89.102.172.xxx]

Aha no vlastně jo, už si vzpomínám. Spořka posílá sms klasické, to je fakt A kdyby jestě posílala kód pro samotný vstup na účet, bylo by to nejlepší. Tohle umí jen ten kalkulátor. A podepisovat transakce samozřejmě.

Ale spíš bych řekl, že větší nebezpečí jsou ty sběrné boxy :D Neexistuje třeba někde nějaká statistika kolik bylo pokusů o průnik či zneužití právě těch boxů?

Odpovědět  |   | 
muhehe  |  07. 12. 2007 10:42  |  [194.197.79.xxx]

Jste líný vůl, vážený pane. Stačí si jednou proletět podepsanou smlouvu a dozvěděl by jste se, že např. počáteční heslo na telebanking je stejné jako vygenerované na internet banking. Navíc, na stránkách ČS je jasně uvedeno kam volat, když se Vám zablokuje přístup. Tak když sakra sedíte za tím kompem, proč nezvednete telefon a za dvě minuty je po všem a pracujete dále! Jo jo, neznalosti, neznalosti, lenost a zase neznalosti. Úplně zbytečný článek, který naopak pozvedá služby ČS a z Vás dělá troubu . Mě se to už stalo taky, a jak říkám, za dvě minuty není co řešit. Takže tak!

Odpovědět  |   | 
muhehe  |  07. 12. 2007 10:45  |  [194.197.79.xxx]

Zase na druhou stranu ale musím ČS vyčíst, že přes servis24 není dodnes možné spravovat všechny účty, které u ní mám. Běžný účet, důchodové připojištění a stavební spoření je ok, ale účet k mé kreditní kartě se tam zatim zavést nedá. A na call centru mi řekli, proč by to tam mělo být, když si můžu zůstatek zjistit v bankomatu .

Odpovědět  |   | 
dunnst  |  07. 12. 2007 10:45  |  [212.158.156.xxx]

Mě se stalo něco podobného před několika lety. Servis 24 jsem používal velmi zřídka pouze kvůli transkakční historii, třikrát jsem zadal přihlašovací údaje a účet se zablokoval. A taky jsem měl před sebou vidinu volání kamsi na jejich infolinku a kdesi cosi, že to stojí peníze jsem nevěděl, ale moc jsem to nepoužíval, tak jsem na to kašlal a asi po dvou měsících to samo od sebe začlo fungovat znovu. Možná i dříve, tak detailně si to nepamatuji .-)

Odpovědět  |   | 
Zukkino  |  07. 12. 2007 11:06  |  [213.226.252.xxx]

Me se Servis24 zablokoval zatim 2x, jednou moje chyba a podruhe jsem zapomnel heslo. S oblokovanim jsem zadne problemy nemel. Jenom kdyz se mi to stane, tak vzdycky koukam na heslo a kod jak z jara, ale selskym rozumem prijdu na to, co po me banker chce. Odblokovani me jednou trvalo tusim 8 minut, podruhe 5 minut. Takze s timhle problem nemam. Jedina vec, ktera me u Ceska sporitelny vadi, je nestabilita kolem datumu 15 v mesici!!!! Takovy zisky maji a nemohou si poridit poradnej server.

Odpovědět  |   | 
None  |  07. 12. 2007 11:28  |  [85.71.29.xxx]

Sám mám eBanku, ale přítelkyně Spořku a díky pomalému internetu v Asii se ji podařilo dat špatně třikrát heslo. Následně zjistila, že musí volat do čech, borec na lince absolutně nereagoval na to, že ho prosila aby spěchal, že ji hovor stojí spoustu peněz a probíhalo to asi "tááákže si to ještě jednou zopakujeméééé....", nakonec se dozvěděla že musí uvést jakési původní heslo, ne to aktuální které používala. Původní heslo samozřejmě leželo kdesi v ČR.

Spořku nikdy!!! Jejich IT procesy jsou naprosto nelogický, nechápu kdo to vymejšlí!

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  07. 12. 2007 11:58  |  [213.192.18.xxx]

Je to naprostý amaterismus, kdyby používala eBanku, toto se jí nestane...

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 21:16  |  [89.102.172.xxx]

Amatérismus je jet někam za hranice a nezajímat se o to co v takových případech dělat

Odpovědět  |   | 
Tommy007  |  07. 12. 2007 12:37  |  [212.24.144.xxx]

Můžu se zeptat jak může "pomalý internet v Asii" způsobit zadání špatného hesla?

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 21:16  |  [89.102.172.xxx]

Stejně kecá

Odpovědět  |   | 
riso1  |  08. 12. 2007 04:21  |  [62.189.16.xxx]

session idle ci timeout Vam nic nerika? Nez na tu dalku dosly ty cisilka od vyzadani formulare a jeho vytisteni na strance prohlizece, precteni, zadani cisilek a poslani z5 do Cech, tak to holt chvili trva.

Me se to stalo i pres mobilni pripojeni v Cechach (notas pripojeny na net pres mobil s GPRS - proste mi to takto zablokovalo ucet, a mimo jine telefonni odblokovani nedopadlo i se spravnymi udaji - musel jsem si nechat poslat nove vygenerovane za 100,-

Uz jsem taky jinde, CS je kolos, ktery miri do propadliste dejin.

Ve starsich prohlizecich se zobrazovalo, zda je stisknuty CapsLock ci neni - novejsi verze prohlizecu a potazmo samo IB to uz nepodporuje a to si piste, ze vetsina problemu je prave s takovouto chybou resp. nezapnutou numerickou klavesnici. To jsem videl x-krat.

Odpovědět  |   | 
nn  |  08. 12. 2007 08:27  |  [85.70.173.xxx]

Se vzpamatuj.

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  07. 12. 2007 11:49  |  [213.192.18.xxx]

Samozřejmě změnit banku. S eBankou jsem neměl nikdy absolutně žádné problémy, pokud neztratíte telefon, tak prakticky není šance se na účet nedostat. A v takovém případě stačí zajít do banky, nahrát aplikaci na jinou sim a jedete za pár minut znovu.

Odpovědět  |   | 
muhehe  |  07. 12. 2007 12:03  |  [194.197.79.xxx]

Co takhle www.mbank.cz ?

Odpovědět  |   | 
Lukke  |  07. 12. 2007 12:21  |  [213.192.18.xxx]

S tou nemám samozřejmě zatím zkušenosti, je potřeba ji vyzkoušet. Vypadá nadějně.

Odpovědět  |   | 
JaFa  |  07. 12. 2007 12:05  |  [195.47.109.xxx]

1. Minulý týden se mi stal stejný problém - špatné přihlkášenía pak zablokování. 2. Mám uschované bezpečnostní heslo v trezoru, takže jsem si 1x zašel do banky a 1x zatelefonoval a hotovo. 3. Z pohledu bezpečnosti se mi postup líbí. Nejde o to, že mi "mohou odblokovat účet na místě", ale schvaluji to, že jeden zaměstnanec banky "nemůže změnit nastavení mého účtu". takže jsem to nakonec jen já (!), kdo má informace a může nastavit účet. Po telefonu z dodaných bezpečnostních kódů sděluji jen část, takže tam nemohou poskládat kompletní kód. 4. Je potřeba volit mezi bezpečností a komfortem. Podle priority se pak rorohodnu od koho a co budu používat.

Odpovědět  |   | 
Topstar81  |  07. 12. 2007 13:06  |  [165.72.200.xxx]

Taktéž se mi z ničeho nic zablokovalo internetové bankovnictví u ČS. Zavolal jsem na bezplatnou linku a bylo mi řečeno, že k odblokování potřebuju tři udaje. klientské číslo, bespečnostní heslo a bezpečnostní kód. Zeptal jsem se, kde zjistím bezpečnostní kód. Bylo mi řečeno, že dorazil poštou spolu s výpisem z účtu. A opravdu! Našel jsem ho v jedné obalce někdy ze září. Kdybych tyhle obálky vyhodil bez přečtení, ani o tom nevím. Potom už nebyl problém odblokovat přístup. Za pár minut už jsem posílal penízky jinam.

Odpovědět  |   | 
plana  |  07. 12. 2007 13:07  |  [195.146.111.xxx]

I já mám stejnou zkušenost: prokazatelně jsem zadal správné heslo, ale zablokovaný přístup. Stalo se to přesně ten den, kdy do Servisu 24 naimplementovali nové funkce . Tak zkusíme m-bank paraelně s CS a pak se uvidí

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 14:10  |  [89.102.172.xxx]

Věřím že ne každý má čas či chuť si dopodrobna číst nebo studovat podmínky u své banky jak co funguje, ale tohle je čistě neinformovanost autora příběhu.

Už se těším, až otisknete příběh nějaké 90leté babky

Odpovědět  |   | 
ARow  |  07. 12. 2007 14:12  |  [212.11.118.xxx]

respektive mamina zkusenost... zacnu od zacatku, moje mama ma ucet u cs uz dlouhe roky a pred par lety se v CS uskutencilo precislovani uctu a pri te prilezitosti se generovala i nova hesla cili bezpecnostni kod a heslo (nejsem si jist nazvy), tudiz by nikoho nenapadlo ze pokud se nyni potrebovala kvuli spatne platbe(omylem poslal penize na stare cislo uctu pred precislovanim) prihlasit na telebanking aby tam vse dojednala potrebovala ony stare udaje, nepochopim proc vubec k takove hura akci jako precislovani doslo ale proc clovek potrebuje stare udaje kdyz ma nova "to my hlava nebere"... je to jen jeden z mnoha duvodu proc odchazim od CS k mbank, stejne vetsina lidi stupidni oteviraci dobu do 18:00 nevyuzije...

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 21:29  |  [89.102.172.xxx]

mbank již netrpělivě čeká

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  07. 12. 2007 14:17  |  [85.193.59.xxx]

Stoprocenrně stejná zkušenost. Živím se informatikou a prej neumím zadat heslo (třikrát). Když po mě chtěli ten šestimístnej kód, kterej sem sedum přestupných let nepotřeboval, tak jsem nevěřil. Dokonce jsem vyhrabal ten stoletej dopis, ale nejtajnější ze všech tajných hesel jsem nenašel. Když mi to neodblokovali na přepážce, rozhodl jsem se, že půjdu jinam. Blbcům se nemá ustupovat.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 15:04  |  [89.102.172.xxx]

No však také neustoupili

Já v tom nějaký problém nevidím, do majlu se také občas nepřihlásíte a když ztratíte heslo, nějakým způsobem ho také obnovíte. Je to prostě další položka do správce hesel.

Dřív chtěla ČS číslo protokolu/smlouvy, pak tohle číslo nahradila náhodně vygenerovaným a začala mu říkat bezpečnostní a samotné obnovení je jednoduché, internet banking jsem si kdysi také zablokoval (popletl jsem hesla) a odblokování byla chvilka (pokud má člověk ty správné údaje v ruce)

Odpovědět  |   | 
Leos  |  07. 12. 2007 14:56  |  [85.207.247.xxx]

Kdyby si autor pořádně četl, co mu chodí a jaké jsou podmínky služby a případného odblokování, tak by se mu to nikdy nestalo. Taky jsem měl zablokovaný účet a během 5 minut, jsem ho bez problémů telefonicky odblokoval a měl jsem nachystané potřebné údaje na odblokování.

Odpovědět  |   | 
Jali  |  07. 12. 2007 15:53  |  [193.179.187.xxx]

Vsem co maji se Sporitelnou takovej desnej problem poradim jednoduchou fintu - obratte se na ombudsmana a budete mrkat. Najednou jde vsechno.

Odpovědět  |   | 
nn  |  07. 12. 2007 16:31  |  [85.70.173.xxx]

Já používám Servis24 už hodně dlouho a bez problémů. Můžou přijít to nevylučuji. Ale asi neumím počítat. Z článku je zřejmé, že problém vznikl 3. dnes je 7., ale účet byl zablokován na 14 dní. Tímto údajem pro mě tento příspěvěk ztratil na důvěryhodnosti.

Odpovědět  |   | 
IRou.  |  07. 12. 2007 16:38  |  [193.179.21.xxx]

Stala se me podobne smesna vec, v hesle jsem mel nepovoleny znak, ktery tedkom v poslednich dnech zakazali, takze jsem se jednoho dne nedostal na ucet. Musel jsem volat na bankere, a zbytek byl naprosto stejny, nastesti jsem si vsechna ta cisla dohledal.

Odpovědět  |   | 
v.ovcacik  |  07. 12. 2007 17:16

Dobrý den, také jsem u csas a taky už jsem si 2x musel vyřizovat nové heslo. A přesto bych nechtěl aby cs polevila. Teď už mám takovou praxi, že bych nové heslo stihl vyřídit za pár minut ;)

Odpovědět  |   | 
BK  |  07. 12. 2007 18:09  |  [83.240.77.xxx]

Tak to mi hlava nebere ! Po jejich velkem upgradu a vypadku (odstavce) behem vikendu jsem si taky pripadal jako magor, ze jsem zapomel heslo. Nezdalo se mi to a zeptal jsem se - je mozne, ze po vasem zasahu se stalo neco z hesly, nehlasili vam jiz obdobny problem ??? Odpoved byla samozrejme : NE !

Odpovědět  |   | 
jk  |  07. 12. 2007 18:39  |  [81.201.60.xxx]

Mám stejný problém, měl jsem v hesle nepovolený znak "+", takže 100kč a čekám na novou várku hesel.

Pokud skutečně poslali nějaké upozornění poštou, tak to rozhodně nestačí. Jediné adekvátní řešení by bylo vynucení změny hesla v aplikaci, jako to funguje běžně všude jinde. Takhle si tedy internetbanking nepředstavuji, že budu s počítačem a mobilem sedět u poštovní schránky.

Odpovědět  |   | 
ondřej  |  07. 12. 2007 19:18  |  [89.103.101.xxx]

Moc děkuju český spořitelně za to, že zaplatím kilo kvůli tomu, že jsou to dementi. Po prvním zadání správného hesla se mi okamžitě zablokoval přístup, stoletej dopis s bezpečnostním kódem samozřejmě nemám, takže to odnese pošťačka která bude muset s dopisem do sedmýho patra pěšky po schodech.

Odpovědět  |   | 
powalec  |  07. 12. 2007 20:03  |  [89.102.172.xxx]

To že nemáte bezpečnostní kód je vaše chyba, ne spořitelny. Je až s podivem, že se lidé vůbec nezajímají jak postupovat v podobných případech, byť to v tomto případě nebyla vaše chyba. Představte si, že by k tomu došlo kdybyste byl třeba na druhé straně polokoule Je to jako byste obviňoval mobilního operátora že nemáte kód PUK, v případě že byste si zablokoval SIM kartu.

Pokud se sem tam mrknete na internetu na zprávy a nebo sem, musel jste zaregistrovat, že spořitelna rozesílala klientům bezpečnostní kódy s popisem co a jak a k čemu slouží. Psalo se o tom tuším i zde a prý to bylo uvedeno i ve výpisech (to ale nemohu potvrdit, neodebírám je).

A na pošťačku buďte hodný

Odpovědět  |   | 
Fiona  |  07. 12. 2007 22:34  |  [83.240.86.xxx]

No tedy, pěkně jste mne vyděsil, okamžitě jsem se zkusila přihlásit a naštěstí proběhlo vše bez problémů. Přiznám se, že já služeb svého konta využívám spíše okrajově a tak by pro mne nebyla příliš velkou krizí 14-i denní nemožnost se k účtu dostat.

Nicméně, o odblokování bych si rozhodně přečetla informace na netu a pokud je tam neposkytují, pak informace požadujte na pobočce, s tím, že je dobré pamatovat si, kdo vám je poskytuje, když si pak bude banka protiřečit, můžete říci: Ale slečna XY mi řekla... Osobně si myslím, že každý bezpečností systém přináší problémy, ale identifikace dvěma platnými doklady, z nichž jeden je občanský průkaz a oba obsahují rodné číslo a fotografii ve spojení se samozřejmým osobním kontaktem se mi zdá bezpečná dost, opravdu se divím, že bance nestačí.

Odpovědět  |   | 
Lex  |  08. 12. 2007 12:40  |  [85.207.72.xxx]

Také se mi to stalo, bylo to v neděli večer hned po plánováné údržbě. I když jsem zadával heslo správně, přesto mi byl po 3 pokusu účet zablokován. Protože ale nejsem lama a přečetl jsem si pozorně návod na odblokování kde přesně píši jaké údaje pro odblokování budu potřebvovat, vše jsem si předem připravil a účet po 8 minutovém telefonátu byl odblokován. Tedy, chce to pořádně číst vysvětlivky včetně dopisů které mi příjdou poštou od ČS Nezastávám se banky protože jsem si právě zřídil účet u mBank kde příštím rokem u ČS končím, ale v tomhle případě je jednoznačně chyba u klienta který si sám přivodil problémy.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  08. 12. 2007 17:43  |  [83.69.48.xxx]

Nejsem bordelář a papír s původním heslem jsem neztratit, ale účet se mi již zablokovat podařilo. Tak jsem zavolal na hotline, řekl jedno číslo, druhé číslo, třetí číslo a na dotaz po majiteli účtu jméno manželky. A potom se dozvěděl, že nejsem ženská a ať zavolá manželka!

Odpovědět  |   | 
Ollienek  |  09. 12. 2007 13:59  |  [86.63.208.xxx]

Musim rici ze se mi to stalo to same dle clanku, zkousel sem prepazku, atd... Poslani noveho hesla 100kc (pry sem si ho zablokoval sam, ovsem ono heslo se pouziva pouze pri telebankingu ktery ja jsem nikdy nepouzil) dale provolana na linku Servis24 dalsi 100kc... krasa trochu me to nakoplo prejit k jine bance ktera si neuctuje tak horetni pausalni poplatky

Odpovědět  |   | 
bodlik  |  11. 12. 2007 17:29

zajímavé přesně popisované zablokování se mi stalo taky v uvedené době a podobnou situací. Měl jsem dojem jakoby PC byl nějaký pomalý.

Odpovědět  |   | 
Radomir  |  14. 12. 2007 13:20  |  [88.81.86.xxx]

dobry den,precetl jsem si nektere prispevky a kroutim hlavou,jak si nekdo muze zablikovat ucet. Za sebe,jeste nic takoveho se mi nestalo,nevim proc,ale nestalo.Se sluzbami jsme oba spokojeni a nevidim zadny duvod proc prechazet k jine bance.SMS za 1,50,proc si nenechat posilat meilem? Je to zadara.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 12. 2007 08:49  |  [88.146.62.xxx]

Mám naprosto stejnou zkušenost, až na to, že se mi heslo k telebankingu podařilo najít v papírech, které jsem měl schovány z dob zakládání účtu. Ve srovnání s KB je ČS méně profesionální (i když též záleží na lidech), zaměřená více na starší nízkopříjmové skupiny, zkrátka taková "lidovka". Jako společník několika společností mám zkušenosti s e-Bankou, dříve Živnostenskou bankou, ČSOB a KB - poboičky i internetbanking. Ne že by cvše v KB bylo zcela ideální, ale na základě mé zkušenosti ihned po doplacení hypotéky, kterou mám od ČS, přecházím ke KB. Internetbanking mají bezkonkurtenčně nejlepčí a nejvíce "user friendly".

Odpovědět  |   | 
pepe  |  02. 01. 2008 15:00  |  [81.19.14.xxx]

Tak koukám, že mají všichni stejné zkušenosti a alespoň jednou se jim tahleta nepříjemnost u ČSas stala.. Stejně jako mně.

Odpovědět  |   | 
Marcel  |  04. 09. 2013 20:10  |  [90.200.201.xxx]

to jsi mel stesti ja si zablokoval stejnym omylem i telebanking vubec nevim jak to mam resit protoze jsem navic v zahranici a ucet potrebuji jako ryba vodu a nemuzu se ted dostat domu no a po telefonu mi rekli ze pouze na pobocce tak proto rikam ze to mohlo byt jeste horsi

Odpovědět  |   | 


Posílat příspěvky e-mailem:

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Nejčastější podvodné věty podomních prodejců

Nejčastější podvodné věty podomních prodejců

Jak se bránit lživým taktikám podomních prodejců? více

EuroEUREUR27.030 Kč-0.055 %
Americký dolarUSDUSD24.324 Kč-0.238 %
Britská libraGBPGBP32.014 Kč-0.275 %
Japonský jenJPYJPY23.533 Kč1.045 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.610 Kč-0.083 %
více...
PX883.050-0.47 %
CETV56.200-0.97 %
ČEZ457.700-2.41 %
Erste Bank643.6001.32 %
Fortuna89.8501.01 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více