FinExpert.e15.cz

Servis 24 Telebanking – přes 350 tisíc klientů, Servis 24 Internetbanking – přes 100 tisíc klientů

 Služba přímého bankovnictví České spořitelny - Servis 24 překonala magickou hranici počtu klientů: službu Servis 24 Telebanking využívá k dnešnímu dni 359 492 klientů; službu Servis 24 Internetbanking již 123 455 klientů. Celkově některou ze služeb přímého bankovnictví České spořitelny, včetně služby GSM banking a služby Homebanking, využívá přes 525 000 klientů.

 „Těší nás, že přímé bankovnictví využívá takové množství klientů. Zvláště potěšující jsou výsledky zejména u služby Servis 24 Internetbanking, kterou nabízíme poměrně krátkou dobu. Je uživatelsky příjemná a jednoduchá na ovládání, o čemž svědčí i tempo nárůstu aktivních klientů,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku Přímé bankovnictví. „V současné době má Česká spořitelna nejvíce aktivovaných klientů telefonního bankovnictví na trhu,“ dodal.

 Servis 24 Internetbanking získal v lednu 2003 ocenění Finanční produkt roku 2002, které mu udělili odborní redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press. Hlavními kritérii hodnocení byla užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí.

 Servis 24 je multifunkční služba. Klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i Internet. Klienti mají možnost prostřednictvím telefonu či Internetu kromě obsluhy svého sporožirového účtu získat i informace o úvěrových, hypotečních a majetkových účtech nebo o produktech České spořitelny a jejích dceřiných společností.

 Servis 24 zavedla Česká spořitelna v roce 2001. Na počátku své existence nabízel Servis 24 přístup k účtu pouze přes telefon. Od listopadu 2002 je jeho součástí i internetové bankovnictví.

 (Zdroj: tisková zpráva České spořitelny)

Další článek


 

 


Další články

Pět tipů: Co můžete udělat pro svůj osobní rozvoj

Pět tipů: Co můžete udělat pro svůj osobní rozvoj

Dosáhli jste ve svém životě určité úrovně a přemýšlíte, co a jak dál?

Před 4 hodinami  |  Štarková Petra  |  1

Co dělat, když máte 5 minut a chytrý telefon

Co dělat, když máte 5 minut a chytrý telefon

Čas jsou peníze. Skutečně ale využíváte čas efektivně?

Před 7 hodinami  |  web Investiční

Stát rozdá 100 milionů korun na zelené střechy a nízkoenergetické bytovky

Stát rozdá 100 milionů korun na zelené střechy a nízkoenergetické bytovky

Nová zelená úsporám rozšiřuje od ledna 2017 oblasti podpory.

Před 12 hodinami  |  Poncarová Jana

Berňák hrozí doměrky, ale zmůže se jen na „malé ryby“

Berňák hrozí doměrky, ale zmůže se jen na „malé ryby“

Chystá se kontrolní akce zaměřená na nesprávné, případně duplicitní uplatnění daňového zvýhodnění na vyživované děti.

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  3

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

3.  12.  2016  |  Ondráčková Kamila

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Finanční tipy | Zajímavosti

Co dělat, když máte 5 minut a chytrý telefon

Čas jsou peníze. Skutečně ale využíváte čas efektivně? více