FinExpert.e15.cz

Servis 24 Telebanking – přes 350 tisíc klientů, Servis 24 Internetbanking – přes 100 tisíc klientů

 Služba přímého bankovnictví České spořitelny - Servis 24 překonala magickou hranici počtu klientů: službu Servis 24 Telebanking využívá k dnešnímu dni 359 492 klientů; službu Servis 24 Internetbanking již 123 455 klientů. Celkově některou ze služeb přímého bankovnictví České spořitelny, včetně služby GSM banking a služby Homebanking, využívá přes 525 000 klientů.

 „Těší nás, že přímé bankovnictví využívá takové množství klientů. Zvláště potěšující jsou výsledky zejména u služby Servis 24 Internetbanking, kterou nabízíme poměrně krátkou dobu. Je uživatelsky příjemná a jednoduchá na ovládání, o čemž svědčí i tempo nárůstu aktivních klientů,“ uvedl Aleš Mamica, ředitel úseku Přímé bankovnictví. „V současné době má Česká spořitelna nejvíce aktivovaných klientů telefonního bankovnictví na trhu,“ dodal.

 Servis 24 Internetbanking získal v lednu 2003 ocenění Finanční produkt roku 2002, které mu udělili odborní redaktoři časopisu Osobní finance z vydavatelství Computer Press. Hlavními kritérii hodnocení byla užitečnost pro drobného spotřebitele, poměr kvalita a cena a míra uživatelského pohodlí.

 Servis 24 je multifunkční služba. Klientům nabízí za jediný poplatek a se stejným souborem identifikačních znaků a hesel přístup k účtu přes telefon i Internet. Klienti mají možnost prostřednictvím telefonu či Internetu kromě obsluhy svého sporožirového účtu získat i informace o úvěrových, hypotečních a majetkových účtech nebo o produktech České spořitelny a jejích dceřiných společností.

 Servis 24 zavedla Česká spořitelna v roce 2001. Na počátku své existence nabízel Servis 24 přístup k účtu pouze přes telefon. Od listopadu 2002 je jeho součástí i internetové bankovnictví.

 (Zdroj: tisková zpráva České spořitelny)

Další článek


 

 


Další články

Většina lidí už dává přednost kartě před hotovostí. Podívejte se proč

Většina lidí už dává přednost kartě před hotovostí. Podívejte se proč

Včera  |  Ondráčková Kamila  |  3
Jak postupovat, aby vám nezůstal nevyužitý voucher na službu se slevou

Jak postupovat, aby vám nezůstal nevyužitý voucher na službu se slevou

22.  7.  2016  |  Ondráčková Kamila
U Last Minute pobytu pozor na zrušení zájezdu

U Last Minute pobytu pozor na zrušení zájezdu

22.  7.  2016  |  Rybová Romana  |  1
Koho se týká EET již od prosince?

Koho se týká EET již od prosince?

Za neplnění zákonných povinností hrozí vysoké sankce, proto je potřeba se na EET včas připravit.

22.  7.  2016  |  Ivanco Gabriela  |  3

Hypotéka: Šest nejčastějších situací a jak je řešit

Hypotéka: Šest nejčastějších situací a jak je řešit

Život s hypotékou není neměnný. Přijdou životní situace, které mohou splácení hypotéky zkomplikovat.

22.  7.  2016  |  Ondráčková Kamila

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Z dlouhé chvíle... Zkoukněte, na čem můžete ušetřit

Z dlouhé chvíle... Zkoukněte, na čem můžete ušetřit

Se smartphonem v kapse můžete ušetřit prakticky na všem. více

EuroEUREUR27.025 Kč0 %
Americký dolarUSDUSD24.535 Kč0.02 %
Britská libraGBPGBP32.127 Kč-0.641 %
Japonský jenJPYJPY23.123 Kč0.164 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.611 Kč0.028 %
více...
PX892.9800.62 %
CETV55.000-1.43 %
ČEZ459.8000.39 %
Erste Bank654.0001.13 %
Fortuna89.0001.14 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více