FinExpert.e15.cz

Řeší banky naše stížnosti?

Podle celosvětového průzkumu mezi retailovými klienty bank, se v České republice na banky s žádostí o řešení problému obrátilo 27 % klientů. Celá třetina z nich však není spokojena s jejich řešením. Což je nepochopitelné, protože spokojenost klientů je pro banky příležitostí, jak zvýšit loajalitu zákazníků, vytvořit si dobrou reputaci a získat nové zákazníky

Čeho se nejčastěji týkají stížnosti?

Nejčastěji jsou to neúspěšné žádosti o úvěr, běžné bankovní operace, ztráta či krádež karet a bankovních poplatků. Naopak úspěšné je řešení bezpečnosti a ohrožení vkladů klientů.                      

„Banky by měly být schopné většině stížností předcházet. Mají o svých klientech značné množství dat, a pokud s nimi budou účelně zacházet, mohou do značné míry předvídat jejich finanční potřeby, přicházet s vhodnou nabídkou ještě dřív, než si o ni klient řekne, případně včas mírnit očekávání, pokud některý požadavek nelze splnit, typicky v případě úvěrů,“ říká Pavel Riegger, vedoucí partner oddělení poradenství pro finanční instituce společnosti EY v ČR a ve střední Evropě.

Pavel Riegger dodává, že klienti by si přáli, aby banky poskytovaly jednoduché, srozumitelné a transparentní poplatky za služby. Klíč k úspěchu bank je tedy podle Pavla Rieggera v celkovém zjednodušení nabídky služeb.

Další článek


 

celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

Zrovna řeším problém se Citibank. V pátek jsem podáv...
Patrik Chrz
1. 7. 2014, 12:47

Další články

Víte, na jak dlouho máte smlouvu u dodavatele? Jak to zjistit?

Víte, na jak dlouho máte smlouvu u dodavatele? Jak to zjistit?

Stačí jeden podpis na nenápadném dodatku ke smlouvě...

Právě teď  |  Poncarová Jana

Nechci slevu zadarmo aneb Triky prodejců jak z vás dostat peníze

Nechci slevu zadarmo aneb Triky prodejců jak z vás dostat peníze

Než začnete bezhlavě nakupovat, vše si přepočítejte.

22.  9.  2016  |  Rybová Romana  |  5

Pět věcí, které vás překvapí při startu podnikání

Pět věcí, které vás překvapí při startu podnikání

Najednou nemůžete počítat s žádnou pracovní dobou...

23.  9.  2016  |  Štarková Petra  |  4

II. pilíř: Ozvěte se penzijním společnostem kvůli výplatě peněz

II. pilíř: Ozvěte se penzijním společnostem kvůli výplatě peněz

23.  9.  2016  |  Rybová Romana
Vymizí z malých měst úplně pobočky bank?

Vymizí z malých měst úplně pobočky bank?

Některé pobočky si na svůj provoz prostě nevydělají.

23.  9.  2016  |  Rybová Romana  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená