FinExpert.e15.cz

Řeší banky naše stížnosti?

Podle celosvětového průzkumu mezi retailovými klienty bank, se v České republice na banky s žádostí o řešení problému obrátilo 27 % klientů. Celá třetina z nich však není spokojena s jejich řešením. Což je nepochopitelné, protože spokojenost klientů je pro banky příležitostí, jak zvýšit loajalitu zákazníků, vytvořit si dobrou reputaci a získat nové zákazníky

Čeho se nejčastěji týkají stížnosti?

Nejčastěji jsou to neúspěšné žádosti o úvěr, běžné bankovní operace, ztráta či krádež karet a bankovních poplatků. Naopak úspěšné je řešení bezpečnosti a ohrožení vkladů klientů.                      

„Banky by měly být schopné většině stížností předcházet. Mají o svých klientech značné množství dat, a pokud s nimi budou účelně zacházet, mohou do značné míry předvídat jejich finanční potřeby, přicházet s vhodnou nabídkou ještě dřív, než si o ni klient řekne, případně včas mírnit očekávání, pokud některý požadavek nelze splnit, typicky v případě úvěrů,“ říká Pavel Riegger, vedoucí partner oddělení poradenství pro finanční instituce společnosti EY v ČR a ve střední Evropě.

Pavel Riegger dodává, že klienti by si přáli, aby banky poskytovaly jednoduché, srozumitelné a transparentní poplatky za služby. Klíč k úspěchu bank je tedy podle Pavla Rieggera v celkovém zjednodušení nabídky služeb.

Další článek


 

celkem 1 komentář

Nejnovější komentáře

Zrovna řeším problém se Citibank. V pátek jsem podáv...
Patrik Chrz
1. 7. 2014, 12:47

Další články

Berňák hrozí doměrky, ale zmůže se jen na „malé ryby“

Berňák hrozí doměrky, ale zmůže se jen na „malé ryby“

Chystá se kontrolní akce zaměřená na nesprávné, případně duplicitní uplatnění daňového zvýhodnění na vyživované děti.

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  3

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

3.  12.  2016  |  Ondráčková Kamila
Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

2.  12.  2016  |  Fórum FinExpert.cz
Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Nákupní horečka, opakující se každým rokem, již vypukla.

2.  12.  2016  |  Štarková Petra  |  2

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Systém Finanční správy zatím prý funguje jak má...

2.  12.  2016  |  Pospíšil Aleš  |  6

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená