FinExpert.e15.cz

Reakce českých řidičů v krizových situacích

Při poruše na dálnici by dvě třetiny řidičů volaly asistenční službu, našli by si v materiálech od vozidla kontakt na tu, kterou jim doporučila pojišťovna či leasingová společnost. Většina řidičů (65%) asistenčním službám důvěřuje a jediné, čeho by se při jejich volání obávali, je vysoká cena (15%) a dlouhá čekací doba (11%) než přijede. I když mají některé asistenční služby (ABA, AXA, ACA) velmi podobné názvy, lidé si je nepletou, pouze necelá 2 % vypověděla, že se jim názvy asistenčních služeb pletou.

Překvapující je však zjištění, že pouze jedna třetina řidičů by v případě poruchy vozidla na dálnici jako první zapnula výstražná světla a umístila výstražný trojúhelník.

Tato zjištění vyplynula z telefonického výzkumu společnosti Ipsos Tambor realizovaného v březnu 2008 na reprezentativním vzorku 1000 řidičů z ČR.
Další článek


 

 


Další články

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

Včera  |  Fórum FinExpert.cz
Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

Včera  |  Ondráčková Kamila
Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Nákupní horečka, opakující se každým rokem, již vypukla.

Včera  |  Štarková Petra  |  2

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Systém Finanční správy zatím prý funguje jak má...

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  2

Pojištění „na blbost“? Může se opravdu hodně vyplatit

Pojištění „na blbost“? Může se opravdu hodně vyplatit

1.  12.  2016  |  Rybová Romana

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená