FinExpert.e15.cz

Reakce českých řidičů v krizových situacích

Při poruše na dálnici by dvě třetiny řidičů volaly asistenční službu, našli by si v materiálech od vozidla kontakt na tu, kterou jim doporučila pojišťovna či leasingová společnost. Většina řidičů (65%) asistenčním službám důvěřuje a jediné, čeho by se při jejich volání obávali, je vysoká cena (15%) a dlouhá čekací doba (11%) než přijede. I když mají některé asistenční služby (ABA, AXA, ACA) velmi podobné názvy, lidé si je nepletou, pouze necelá 2 % vypověděla, že se jim názvy asistenčních služeb pletou.

Překvapující je však zjištění, že pouze jedna třetina řidičů by v případě poruchy vozidla na dálnici jako první zapnula výstražná světla a umístila výstražný trojúhelník.

Tato zjištění vyplynula z telefonického výzkumu společnosti Ipsos Tambor realizovaného v březnu 2008 na reprezentativním vzorku 1000 řidičů z ČR.
Další článek


 

 


Další články

Levné hypotéky končí

Levné hypotéky končí

Včera  |  Ondráčková Kamila  |  1
T-Mobile s Vodafonem nabízí mladým nezvykle výhodně tarify s 10 GB dat

T-Mobile s Vodafonem nabízí mladým nezvykle výhodně tarify s 10 GB dat

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  5
Typické finanční chyby v různých fázích života a jak se jim vyhnout

Typické finanční chyby v různých fázích života a jak se jim vyhnout

Ve finančním životě často platí, že objevení chyby trvá dlouho.

Včera  |  Fichtner Vladimír  |  11

Banka Creditas (fórum)

Banka Creditas (fórum)

19.  1.  2017  |  Fórum FinExpert.cz
Česká pošta zase zdražila. Vnitrostátní balíčky o 10 Kč, zahraniční o pět

Česká pošta zase zdražila. Vnitrostátní balíčky o 10 Kč, zahraniční o pět

19.  1.  2017  |  Pospíšil Aleš

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Finanční chyby | Rodinný rozpočet | Platíme | Spoříme

Typické finanční chyby v různých fázích života a jak se jim vyhnout

Ve finančním životě často platí, že objevení chyby trvá dlouho. více