FinExpert.e15.cz

Proč měníme banky?

Podle průzkumu EY prováděném na vzorku 32 tisíc klientů bank v různých zemích světa, nejčastěji měníme banku kvůli neuspokojivým službám (33 %), vysokým poplatkům (32 %) či složitému přístupu k pobočce (28 %). 54 % respondentů uvádí, že po změně banky získali lepší přístup a služby. 

Z výzkumu rovněž plyne, že jestliže lidé nejsou s bankou spokojeni, jednoduše se ji rozhodnou změnit. Také v České republice evidují nové banky příliv klientů, kteří opouštějí banky „staré“. Podle statistik online banky Zuno, přichází 60 % nových klientů z větších bank, jako jsou Česká spořitelna, Komerční banka a ČSOB.

Zajímavosti | Banky | Úvěry | Účty

Řeší banky naše stížnosti?

„Jako nejčastější příčinu odchodu uvádějí klienti zvyšující se poplatky, které v průměru mohou dosáhnout 2 500 Kč za rok,“ říká Ján Bača, šéf prodeje online banky Zuno.

Banky musí reagovat na vývoj trhu a konkurenci mnohem agresivněji. Klienti vyžadují dobré online i mobilní bankovnictví, snadný přístup k bance a rychlé vyřízení požadavků. Pokud tyto kritéria klientova banka nesplňuje, vybere si jinou.

Další článek


 

 


Další články

Kolik vyděláte ve srovnání s ostatními?

Kolik vyděláte ve srovnání s ostatními?

Před 11 hodinami  |  FinExpert.cz
Berní úředníci vyrazí do obcí „posbírat“ přiznání, podívejte se kdy a kde budou

Berní úředníci vyrazí do obcí „posbírat“ přiznání, podívejte se kdy a kde budou

Včera  |  Pospíšil Aleš
Spořit milión v Česku nebo v Německu? (fórum)

Spořit milión v Česku nebo v Německu? (fórum)

17.  2.  2017  |  Fórum FinExpert.cz
Zuno bank zvoní umíráček. Kam přejít, aby to nebolelo?

Zuno bank zvoní umíráček. Kam přejít, aby to nebolelo?

Klient Zuna je online, rád výhody a nerad poplatky...

17.  2.  2017  |  Pospíšil Aleš  |  30

Ceny hypoték míří k výšinám

Ceny hypoték míří k výšinám

17.  2.  2017  |  Rybová Romana

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená