FinExpert.e15.cz

Poštovní spořitelna obnovuje elektronické bankovnictví


Medová D.  |  20. 09. 2004 15:15  |  [195.113.78.xxx]

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat proč byla změněna služba Phonebanking na službu Max Phone PS? Původní byla rychlá, snadná a hlavně bezplatná!! Během chvíle jsem věděla jaký mám aktuální zůstatek na účtě. Max Phone PS jsem použila zatím jednou a vůbec nejsem spokojená!! Jednak jsem si vyslechla dlouhé informace a než jsem se dostala k nabídce na zůstatek a vyslechla ho - zaplatila jsem 21,45Kč!! (z mobilu) Proč není služba bezplatná, jako byla původní a proč není určeno tel.číslo pouze na zjištění zůstatku, bez dalších informací. Nebo je to záměr, aby klient zaplatit co nejvíce? Děkuji za odpověď.

Odpovědět  |   | 
Zdeněk Mitáček  |  21. 09. 2004 15:37  |  [62.44.16.xxx]

Z Poštovní spořitelny jsme na Váš dotaz dostali následující odpověď:

Služba  Max Phone PS byla koncipována s cílem rozšířit nabídku funkčností realizovaných touto formou elektronické obsluhy klienta. Nicméně z klientských reakcí, které jsou obdobného typu jako Váš dotaz, nám vyplynula potřeba lépe informovat klienty o možnostech rychlé volby  ve službě Max Phone PS. Jedná se o možnost získat ve velice krátkém čase požadovanou funkčnost, bez nutnosti vyslechnout všechny dialogy. V souvislosti s tím připravujeme návod pro klienty, jak maximálně zkrátit dobu hovoru s tím, že klient získá požadované informace. V rámci této rychlé volby je možné zjistit např. zůstatek účtu za méně než půl minuty. Tento návod bude zveřejněn v nejbližší době.

Pokud jde o zpoplatnění telefonní linky, vedly nás k tomu ekonomické důvody, protože doposud nesla telekomunikační náklady plně banka. Vzhledem k tomu, že služba Max Phone PS je bezplatná a klient platí bance poplatek až u šestého a dalšího volání, byla tato služba pro banku ztrátová. Vzhledem k tomu jsme se rozhodli pro zavedení tzv. modré telefonní linky, kde i tak hradí banka část telekomunikačních nákladů, ale již ne v plné výši (část je účtována volajícímu).

Pokud preferujete využití mobilního telefonu, chtěl bych Vám doporučit zřízení služby Max Mobil PS, která je určena pro obsluhu klienta prostřednictvím mobilního telefonu na rozdíl od služby Max Phone PS, která je určena pro volání z pevné linky.

(za redakci Osobní financí Zdeněk Mitáček)

Odpovědět  |   | 
Svatava  |  03. 11. 2004 13:57  |  [62.77.78.xxx]

V souvislosti s tím připravujeme návod pro klienty, jak maximálně zkrátit dobu hovoru s tím, že klient získá požadované informace. V rámci této rychlé volby je možné zjistit např. zůstatek účtu za méně než půl minuty. Tento návod bude zveřejněn v nejbližší době.

Tak jsem ten návod hledal a nic. Nebo ještě nebyl zveřejněn.

Odpovědět  |   | 


Posílat příspěvky e-mailem:

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Z dlouhé chvíle... Zkoukněte, na čem můžete ušetřit

Z dlouhé chvíle... Zkoukněte, na čem můžete ušetřit

Se smartphonem v kapse můžete ušetřit prakticky na všem. více

EuroEUREUR27.025 Kč0 %
Americký dolarUSDUSD24.535 Kč0.02 %
Britská libraGBPGBP32.127 Kč-0.641 %
Japonský jenJPYJPY23.123 Kč0.164 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.611 Kč0.028 %
více...
PX892.9800.62 %
CETV55.000-1.43 %
ČEZ459.8000.39 %
Erste Bank654.0001.13 %
Fortuna89.0001.14 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více