FinExpert.e15.cz

Nejcennější značkou Evropy je Nokia

Nejcennější evropskou značkou se stal finský výrobce mobilních telefonů Nokia.  Hodnota této značky se odhaduje na 38,2 miliard eur.  Vyplývá to ze studie Evropského institutu pro výzkum značek.

Druhou nejcennější značkou s hodnotou 34,9 miliard eur je LVMH, výrobce a prodejce luxusního zboží LVMH. Na třetím místě je britský mobilní operátorator Vodafone, jehož značka byla oceněna ve výši 24,13 miliard eur. Další v pořadí jsou Telefónica, Unilever, Mercedes-Benz, BMW, RBS, France Telecom a Deutsche Bank.

Nejvíc drahých značek v Evropě mají Němci. Mezi padesátkou nejcennějších značek je až 15 německých. Na druhou stranu národní značky východoevropských zemí jsou zastoupeny velmi málo, dominují mezinárodní značkové firmy.

Další článek


 

 


Další články

Equa je poprvé v zisku, banka loni vydělala přes sto milionů korun

Equa je poprvé v zisku, banka loni vydělala přes sto milionů korun

Před 7 hodinami  |  Pospíšil Aleš
Pět věcí, které vás překvapí při startu podnikání

Pět věcí, které vás překvapí při startu podnikání

Najednou nemůžete počítat s žádnou pracovní dobou...

Před 16 hodinami  |  Štarková Petra  |  4

Air Bank: Pozor na lyžích a žádnej alkohol. Aneb nepodceňujte cestoví pojištění

Air Bank: Pozor na lyžích a žádnej alkohol. Aneb nepodceňujte cestoví pojištění

Včera  |  Pospíšil Aleš  |  2
Spoření pro děti: Jak a kolik?

Spoření pro děti: Jak a kolik?

Jak a kolik spořit dětem, abychom jim v budoucnu finančně ulehčili start do samostatného života.

Včera  |  Cibulka Michal  |  7

Pozor na zapomenuté kreditní karty

Pozor na zapomenuté kreditní karty

Včera  |  Ondráčková Kamila  |  1

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená