FinExpert.e15.cz

Klienti Axy a ČS mohou přes speciální aplikaci hodnotit kvalitu služeb

Česká spořitelna a pojišťovna Axa nově umožňují rychle a jednoduše ohodnotit kvalitu služeb a produktů dostupných na svých pobočkách. Od poloviny září totiž mohou jejich zákazníci prostřednictvím aplikace Staffino zasílat podněty a připomínky týkající se odbornosti a chování personálu, rychlosti vyřešení požadavků nebo celkového prostředí poboček.

V obou finančních domech nyní probíhá pilotní fáze projektu hodnocení přes tuto aplikaci. Česká spořitelna zapojila zatím 6 svých poboček, Axa již 14 v Česku a 17 na Slovensku. Od zahájení hodnocení v polovině září zaslali zákazníci již desítky podnětů. 

Další článek


 

 


Další články

Air Bank: Pozor na lyžích a žádnej alkohol. Aneb nepodceňujte cestoví pojištění

Air Bank: Pozor na lyžích a žádnej alkohol. Aneb nepodceňujte cestoví pojištění

Před 1 hodinou  |  Pospíšil Aleš
Spoření pro děti: Jak a kolik?

Spoření pro děti: Jak a kolik?

Jak a kolik spořit dětem, abychom jim v budoucnu finančně ulehčili start do samostatného života.

Před 5 hodinami  |  Cibulka Michal  |  7

Pozor na zapomenuté kreditní karty

Pozor na zapomenuté kreditní karty

Před 6 hodinami  |  Ondráčková Kamila
5 důvodů, proč máme nízké platy a mzdy

5 důvodů, proč máme nízké platy a mzdy

Kupní síla průměrné mzdy v Česku je na úrovni 59 procent unijního průměru.

Před 15 hodinami  |  Lazarevič Arsen  |  3

Nová kalkulačka: Spočítejte si váš důchod v roce 2017

Nová kalkulačka: Spočítejte si váš důchod v roce 2017

Včera  |  FinExpert.cz

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená