FinExpert.e15.cz

Klienti Axy a ČS mohou přes speciální aplikaci hodnotit kvalitu služeb

Česká spořitelna a pojišťovna Axa nově umožňují rychle a jednoduše ohodnotit kvalitu služeb a produktů dostupných na svých pobočkách. Od poloviny září totiž mohou jejich zákazníci prostřednictvím aplikace Staffino zasílat podněty a připomínky týkající se odbornosti a chování personálu, rychlosti vyřešení požadavků nebo celkového prostředí poboček.

V obou finančních domech nyní probíhá pilotní fáze projektu hodnocení přes tuto aplikaci. Česká spořitelna zapojila zatím 6 svých poboček, Axa již 14 v Česku a 17 na Slovensku. Od zahájení hodnocení v polovině září zaslali zákazníci již desítky podnětů. 

Další článek


 

 


Další články

Chcete ušetřit za benzín? Tak těmto mýtům nevěřte

Chcete ušetřit za benzín? Tak těmto mýtům nevěřte

Seznamte se s nejčastějšími mýty okolo spotřeby paliva.

Před 2 hodinami  |  web Investiční  |  57

Za dovolenou si nejspíš připlatíme

Za dovolenou si nejspíš připlatíme

Před 4 hodinami  |  Rybová Romana  |  1
Máte děti? Využijte těchto slev

Máte děti? Využijte těchto slev

Pokud si vyjede čtyřčlenná rodinka na výlet, nemalé výdaje dá už na počátku cesty...

Před 12 hodinami  |  Rybová Romana

Ženy musí pracovat 14,5 měsíců, aby svými platy dohnaly muže

Ženy musí pracovat 14,5 měsíců, aby svými platy dohnaly muže

Včera  |  Rybová Romana
E-shopy se se zavedením povinnosti EET vyrovnaly poměrně dobře

E-shopy se se zavedením povinnosti EET vyrovnaly poměrně dobře

Včera  |  Ondráčková Kamila

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Práce na dohodu | Daňové přiznání | Daně | Aktuálně | Vyděláváme

Vrácení daně z dohod o provedení práce je jednodušší

Pro vrácení srážkové daně je nutno podat daňové přiznání více