FinExpert.e15.cz

Klienti Axy a ČS mohou přes speciální aplikaci hodnotit kvalitu služeb

Česká spořitelna a pojišťovna Axa nově umožňují rychle a jednoduše ohodnotit kvalitu služeb a produktů dostupných na svých pobočkách. Od poloviny září totiž mohou jejich zákazníci prostřednictvím aplikace Staffino zasílat podněty a připomínky týkající se odbornosti a chování personálu, rychlosti vyřešení požadavků nebo celkového prostředí poboček.

V obou finančních domech nyní probíhá pilotní fáze projektu hodnocení přes tuto aplikaci. Česká spořitelna zapojila zatím 6 svých poboček, Axa již 14 v Česku a 17 na Slovensku. Od zahájení hodnocení v polovině září zaslali zákazníci již desítky podnětů. 

Další článek


 

 


Další články

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

Fórum: Důchodové pojištění vs. investiční životní pojištění

2.  12.  2016  |  Fórum FinExpert.cz
Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

Češi si opět půjčí na Vánoce. Dokonce i ti s exekucí

2.  12.  2016  |  Ondráčková Kamila
Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Psychologie nákupů aneb Jak vás chtějí ošidit

Nákupní horečka, opakující se každým rokem, již vypukla.

2.  12.  2016  |  Štarková Petra  |  2

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Zmatky, zavřené hospody i bojkot. Takový byl první den s EET

Systém Finanční správy zatím prý funguje jak má...

2.  12.  2016  |  Pospíšil Aleš  |  5

Pojištění „na blbost“? Může se opravdu hodně vyplatit

Pojištění „na blbost“? Může se opravdu hodně vyplatit

1.  12.  2016  |  Rybová Romana

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená