FinExpert.e15.cz

Jak podpořit prodej během letních měsíců

Praha, 15. července 2015

Teplé počasí vytáhne většinu lidí ven, pryč od klávesnic. Pro online obchodníky to i přes vzrůstající podíl nákupů přes mobilní zařízení znamená pokles. V porovnání s prosincem, kdy se prodává nejvíce, je pokles o  32 %, oproti ročnímu průměru to pak dělá  9 %. Přinášíme tři tipy, jak podpořit prodej v těchto měsících.

Pro provozovatele e-shopů znamenají letní měsíce pokles tržeb. Může za to především teplé počasí, kdy lidé tráví více času venku v přírodě a nemají takovou potřebu nakupovat. Nejedná se o dramatický propad, oproti průměrnému měsíci je to o 9 %. „Mnoho e-shopařů využívá toto období k inovaci svého obchodu, potažmo přípravě na předvánoční nápor. Přesto je možné jednoduchými kroky podpořit prodej i přes léto,“ říká Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Sociální sítě – Především mladší generace je silně napojená na sociální média, kde sdílí svoje zážitky. Proto je dobré využít tyto kanály k občasnému informování o nových produktech a slevách, a to formou kvalitních produktových fotografií nebo slevových kupónů. Je nutné být aktuální a reagovat na komunikaci svých klientů obratem.

Newslettery – Jediné, co lidé vždy stoprocentně kontrolují, i když nebrouzdají po internetu, jsou e-maily. Proto je dobré se připomenout a poslat krátké newslettery, ve kterých mohou e-shopaři nabídnout letní zboží nebo služby. Ideální je informovat také o slevách a novinkách. Přímý e-mailing na všechny kontakty v databázi je spolehlivý nástroj, jak komunikovat se svými zákazníky a informovat je.

Slevy pro každý den – Lidé mají rádi slevy. Proto je vhodné pro ně připravit zajímavé nabídky a soutěže. Ideální je mít tyto akce pravidelně, na denní nebo týdenní bázi. Je samozřejmé toto vše komunikovat na sociálních sítích a zapojit tak své zákazníky.

Důležitá je i vizuální stránka e-shopu. Letní světlé barvy a motivy navodí u zákazníků pocit volna a pohody, což je udrží déle na stránkách internetového obchodu. „Stejně jako kdykoli jindy platí i přes léto pravidlo, že čím více interakce je mezi e-shopem a zákazníkem, tím je větší pravděpodobnost, že si něco koupí,“ připomíná Miroslav Uďan.

Další článek



Další články

Chcete ušetřit za benzín? Tak těmto mýtům nevěřte

Chcete ušetřit za benzín? Tak těmto mýtům nevěřte

Seznamte se s nejčastějšími mýty okolo spotřeby paliva.

Před 3 hodinami  |  web Investiční  |  57

Za dovolenou si nejspíš připlatíme

Za dovolenou si nejspíš připlatíme

Před 5 hodinami  |  Rybová Romana  |  1
Máte děti? Využijte těchto slev

Máte děti? Využijte těchto slev

Pokud si vyjede čtyřčlenná rodinka na výlet, nemalé výdaje dá už na počátku cesty...

Před 13 hodinami  |  Rybová Romana

Ženy musí pracovat 14,5 měsíců, aby svými platy dohnaly muže

Ženy musí pracovat 14,5 měsíců, aby svými platy dohnaly muže

Včera  |  Rybová Romana
E-shopy se se zavedením povinnosti EET vyrovnaly poměrně dobře

E-shopy se se zavedením povinnosti EET vyrovnaly poměrně dobře

Včera  |  Ondráčková Kamila

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Práce na dohodu | Daňové přiznání | Daně | Aktuálně | Vyděláváme

Vrácení daně z dohod o provedení práce je jednodušší

Pro vrácení srážkové daně je nutno podat daňové přiznání více