FinExpert.e15.cz

Albert představuje novou vizuální identitu

Společnost AHOLD Czech Republic, která v České republice provozuje prodejny Albert a Hypernova, představuje novou vizuální identitu, která je součástí nedávno oznámené strategie. Moderní design je součástí rozsáhlých změn, které síti maloobchodních prodejen Albert pomohou stát se leaderem na českém trhu.

Ve druhé polovině příštího roku nahradí nové atraktivní logo nynější vizuální styl prodejen Albert a Hypernova. Hypernovy budou přejmenovány na HYPER Albert. Všechny prodejny bude kromě jednotného loga i nadále spojovat především pohodlný nákup potravin a široký sortiment. 

„Nové logo nápaditým způsobem spojuje tři formáty prodejen, které síť Albert nabídne, pod jednu značku. Zároveň odpovídá požadavkům moderního zákazníka, zejména rodin s dětmi, které mají v našich prodejnách rozhodující slovo,“ vysvětluje Johan Boeijenga, generální ředitel společnosti AHOLD Czech Republic.  

Zvolená barevná kombinace odkazuje k původním logům prodejen Albert a Hypernova. Tři ovály reprezentují tři různé budoucí formáty prodejen Albert. Modrá barva navazuje na grafiku současné značky Albert, žlutá vychází z loga Hypernovy a zelená vnáší do nového designu čerstvost. Moderní typ písma navozuje příjemné pocity a vztah k potravinám. Otevřenost nového loga poukazuje na snadnou dostupnost všech prodejen Albert. Celkový design nového loga je velice svěží a přitažlivý pro zákazníky. 

Logo také symbolizuje základní hodnoty prodejen Albert: široký výběr, bohatou nabídku čerstvých potravin, přátelský přístup personálu a vždy dobrou cenu.

K výběru nové identity přistoupila společnost velmi vážně. Mezi českými zákazníky bylo testováno mnoho návrhů. Nové logo bylo suverénním vítězem těchto testů, splňovalo jak požadavky maloobchodních zákazníků, tak cíle firmy.

 albert.jpg.jpg

Další článek


 


Další články

Proč není inteligence přímo úměrná výši příjmu

Proč není inteligence přímo úměrná výši příjmu

Jaký je skutečný vztah mezi inteligencí a kariérním úspěchem?

Před 2 hodinami  |  Štarková Petra  |  3

Na trh práce míří tisíce absolventů vysokých škol. Problémy mají především ženy

Na trh práce míří tisíce absolventů vysokých škol. Problémy mají především ženy

Před 5 hodinami  |  Ondráčková Kamila
Firmy se přetahují o zaměstnance

Firmy se přetahují o zaměstnance

Před 7 hodinami  |  Rybová Romana
Kolik skutečně platíme na daních?

Kolik skutečně platíme na daních?

Zaměstnanci odvádí ze své hrubé mzdy sociální pojištění, zdravotní pojištění a daň z příjmu. Při každodenních nákupech se platí DPH.

Před 15 hodinami  |  Gola Petr  |  5

Nákup bytu, aneb co vám makléř nikdy neřekne

Nákup bytu, aneb co vám makléř nikdy neřekne

„Zjišťovací iniciativa“ při koupi bytu musí být na vaší straně.

24.  6.  2016  |  Procházková Kateřina  |  5

Mzdová kalkulačka

Student
Držitel průkazu ZTP/P
Invalidita 1. nebo 2. stupně
Invalidita 3. stupně
Penze / rodičovská dovolená

Bydlíme

Nákup bytu, aneb co vám makléř nikdy neřekne

„Zjišťovací iniciativa“ při koupi bytu musí být na vaší straně. více

EuroEUREUR27.150 Kč0.184 %
Americký dolarUSDUSD24.692 Kč0.814 %
Britská libraGBPGBP32.544 Kč-3.3 %
Japonský jenJPYJPY24.285 Kč1.503 %
Chorvatská kunaHRKHRK3.611 Kč0.194 %
více...
PX807.5102.2 %
CETV53.5000.09 %
ČEZ404.0001.99 %
Erste Bank538.9005.56 %
Fortuna85.400-0.70 %
více...
Meziroční změna HDP4,50%3Q / 15
Míra nezaměstnanosti6,40%k 1. 1. 16
Meziroční inflace0,60%k 1. 1. 16
Průměrná hrubá mzda26 072 Kč3Q / 15
Meziroční růst průmyslu-1,70%k 1. 12. 15
více